آزادکاران ما از هر نظر آماده هستند، شناختی از خارجی ها نداریم

به گزارش تور کانادا، هادی حبیبی در آستانه برگزاری رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا به خبرنگاران گفت: ما 10 روز قبل از شروع مسابقات وارد اردوی ویژه آماده سازی شدیم تا آزادکاران به خوبی در شرایط مسابقات قرار گیرند. خوشبختانه هم اکنون نیز از هر نظر آماده هستیم و امیدواریم با نتایج خوبی در این میدان بین المللی همراه باشیم.

آزادکاران ما از هر نظر آماده هستند، شناختی از خارجی ها نداریم

وی در مورد تیم های خارجی شرکت کننده در جام باشگاه های دنیا نیز توضیح داد: هیچ شناختی از تیمها و کشتی گیران آنها نداریم و باید تا زمان قرعه کشی و وزن کشی مسابقات منتظر باشیم. البته ما با توجه به برنامه های از پیش تدوین شده، هیچ تفاوتی بین تیم های داخلی و خارجی قایل نیستیم و با تمام توان به میدان می رویم.

سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد به عدم جذب کشتی گیران خارجی نیز اشاره نمود و گفت: دلیل اصلی عدم استفاده از کشتی گیران خارجی در ترکیب تیم، بحث پرداخت دلاری و مسائل این چنینی بود. طبیعتا تصمیم گرفتیم با همان آزادکاران توانمند و باانگیزه داخلی در جام باشگاه های دنیا حضور یابیم و در حد بضاعت تیم برای رسیدن به قهرمانی کوشش کنیم.

حبیبی در انتها گفت: تیم کشتی دانشگاه آزاد از تیمهای ریشه دار و قدیمی است که سالها در میادین مختلف حضوری مثبت و پیروز داشته است. در نتیجه سعی خواهیم کرد این بار هم طوری در این میدان بین المللی ظاهر شویم که به بهترین شکل از نام و اعتبار باشگاه دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگاران، ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا روزهای 26 تا 29 آذرماه به میزبانی شهر بیرجند استان خراسان شمالی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 82

به "آزادکاران ما از هر نظر آماده هستند، شناختی از خارجی ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران ما از هر نظر آماده هستند، شناختی از خارجی ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید