استعلام فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو!

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران میخواهد مذاکرات خود با برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی مارک ویلموتس را ادامه دهد تا در صورت بن بست در ادامه همکاری با سرمربی فعلی بتواند سرمربی پیشین پرسپولیس را جذب کند.

استعلام فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو!

برانکو برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خواستار معین تکلیف شرایط مارک ویلموتس شد و سپس درباره مدت همکاری و نحوه دریافت مطالبات خود از پرسپولیس با سفیر ایران در کرواسی مصاحبه کرد.

از قرار معلوم دو طرف برای عقد قرارداد سه ساله به توافقات اولیه رسیده اند اما برانکو هرگونه توافق نهایی را منوط به دریافت طلب خود از پرسپولیس و پرداخت اقتصادیاتش در ایران نموده است.

موضوعی که باعث پیگیری مسئولان فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد اقتصادی برانکو با سرخپوشان شده است. باشگاه پرسپولیس نیز بطور شفاهی میزان مطالبات برانکو را اعلام نموده است و عنوان داشته پولی برای پرداخت به وی در اختیار ندارد.

فدراسیون در حالی باید برانکو را متقاعد به حضور در تهران برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کند که وی حدود 960 هزار یورو از سرخپوشان پایتخت طلب دارد و هنوز هیچ تخفیفی بابت این موضوع نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 31

به "استعلام فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید