اعزام پزشکان چینی برای یاری به مبارزه با کرونا در روسیه

به گزارش تور کانادا، وزارت امور خارجه چین بیان کرد، صبح امروز گروهی از متخصصین و پزشکان این کشور برای یاری به مبارزه با گسترش شیوع ویروس کرونا به روسیه اعزام شده اند.

اعزام پزشکان چینی برای یاری به مبارزه با کرونا در روسیه

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت امور خارجه چین صبح امروز خاطرنشان کرد که این کشور گروهی از متخصصین و پزشکان خود را برای یاری به مبارزه با گسترش شیوع ویروس کرونا- COVID-19 به روسیه فرستاده است.

بر اساس این اطلاعات، این گروه از پزشکان که از سوی کمیته دولتی بهداشت جمهوری خلق چین تشکیل شده، صبح امروز ،11 آوریل (23 فروردین ماه) به روسیه پرواز کردند.

علاوه بر این، سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه و همتای چینی اش ، روز آدینه در جریان گفت وگویی تلفنی جنبه های عملی همکاری ها بین پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل برای مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا را مورد آنالیز قرار دادند.

طبق اطلاعات وزارت خارجه روسیه، طرفین درباره لزوم تعامل جمعی در مبارزه با گسترش عفونت کرونا در دنیا ، از جمله در زمینه کار هماهنگ روسیه و چین در سازمان ملل و شورای امنیت صحبت نموده و بعضی ابعاد عملی اقدامات پنج عضو دائم شورای امنیت برای مقابله با این چالش بین المللی را مورد توجه قرار دادند.

براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت دنیای ، تا به امروز بیش از 1.5 میلیون مورد عفونت ویروس کرونا در دنیا ثبت شده و بیش از 92.7 هزار نفر جان باخته اند. در روسیه نیز تا روز آدینه 11 هزار و 917 نفر به کرونا مبتلا شده و از این افراد تقریباً 800 نفر بهبود یافته ا ند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 433

به "اعزام پزشکان چینی برای یاری به مبارزه با کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام پزشکان چینی برای یاری به مبارزه با کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید