البرزی ها در یک قدمی قهرمانی جام حذفی تنیس

به گزارش تور کانادا، تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی تنیس، فردا (آدینه) برای رسیدن به ملاقات فینال با هم مسابقه می دهند.

البرزی ها در یک قدمی قهرمانی جام حذفی تنیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، جدول اصلی رقابت های تنیس جام حذفی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور، امروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار ملاقات شروع شد.

در نخستین ملاقات راند نخست، هیئت تنیس البرز با نتیجه 2 بر صفر ناتوریا البرز را برد. خوشه طلای تهران ب با همین نتیجه مغلوب پندار سیرجان الف شد. خوشه طلای تهران الف 2 بر صفر آموزشگاه تنیس مهذب نیای الف را از پیش رو برداشت. دهکده ورزشی چهار باغ البرز به عنوان آخرین برنده این مرحله با تکرار این نتیجه، آموزشگاه تنیس صدری الف را شکست داد.

به این ترتیب فردا با برگزاری ملاقات مرحله نیمه نهایی، هیئت تنیس البرز با پندار سیرجان الف مسابقه می دهد و خوشه طلای تهران الف با دهکده ورزشی چهار باغ البرز ملاقات می نماید تا تکلیف دو تیم راه یافته به فینال معین گردد.

این رقابت ها از 4 مهر ماه و با حضور 42 تیم در دهکده ورزشی چهارباغ البرز شروع شد و مسابقات روز 12 مهر ماه با برگزاری ملاقات فینال و معرفی تیم قهرمان به سرانجام می رسد.

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان به عنوان ناظر داوری و بهناز تعبدی به عنوان سرداور حضور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 741

به "البرزی ها در یک قدمی قهرمانی جام حذفی تنیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرزی ها در یک قدمی قهرمانی جام حذفی تنیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید