اولین تمدید سال 99؛ تراکتور- الهامی

به گزارش تور کانادا، قرارداد سرمربی تراکتور با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر امضاء شد.

اولین تمدید سال 99؛ تراکتور- الهامی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی ک مسابقات لیگ برتر به حالت تعلیق درآمده، زمان آغاز دوباره بازی ها اعلام نشده و تیم ها و بازیکنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مشغول انجام تمرینات در منزل هستند، باشگاه تراکتور تبریز در حال برنامه ریزی منظم و کاربردی برای فصل آینده است تا بتواند پیروز تر از هر سال وارد بازی ها گردد.

تراکتور در دو سال اخیر با جان توشاک و مصطفی دنیزلی که سرمربیان مطرح خارجی بودند، لیگ های هجدهم و نوزدهم را آغاز کرد، اما هر دو مرد بلژیکی و ترکیه ای نتوانستند در جمع سرخ پوشان آذربایجان به پیروزیتی دست پیدا نمایند و هر دو نفر قبل از انتها نیم فصل به انتها کارشان با این باشگاه رسیدند.

ضررهای اقتصادی و مهم تر از آن امتیازاتی که تراکتور در این دو سال از دست داد و موجب شد از قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی دور گردد، موجب شد تا محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه به این فکر بیفتد که به ساکت الهامی، سرمربی ایرانی و کنونی تیمش که نتایج خوبی هم به دست آورده، اعتماد کند و او را در تیمش نگه دارد.

با وجود اینکه تراکتور لیگ نوزدهم را خوب آغاز نموده بود، اما رفته رفته سیر نزولی گرفت و تا رده دهم جدول سقوط کرد و حتی پایین تر از ماشین سازی نهاده شد، اما بعد از اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی این تیم به عنوان سرمربی، آنها روی دور برد افتادند و در حال حاضر جزو مدعیان قرار دارند.

عملکرد پیروز الهامی در تراکتور موجب شد که زنوزی به فکر تمدید قرارداد با این سرمربی و آماده سازی برنامه تیمش برای فصل آینده بگیرد تا بتوانند سال آینده نتایج بهتری از این فصل بگیرند.

تراکتور که با الهامی پیروز شد به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار گرفته است، فصل 1400-1399 را هم با این سرمربی آغاز می نماید.

مدیران باشگاه تراکتور امشب جلسه ای با ساکت الهامی برگزار کردند و برای حفظ او و تمدید قرارداد یک ساله این سرمربی به توافق نهایی رسیدند.

الهامی که با کسب 19 امتیاز در مسابقه پیروز شد تیمش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند و محبوبیت بالایی هم در بین تماشاگران تراکتور به دست آورد، اکنون با تمدید قراردادش امیدوار است با روحیه بالاتر و آرامش خاطر بیشتری در ادامه فصل بتوانند پیروزی های خود را ادامه دهند و برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 441

به "اولین تمدید سال 99؛ تراکتور- الهامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تمدید سال 99؛ تراکتور- الهامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید