تشدید نظارت بر تعطیلی اماکن تفریحی گردشگری در روز طبیعت

به گزارش تور کانادا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال کرونا از سوی دولت، کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی بیانیه ای را مبنی بر تشدید نظارت بر تعطیل بودن اماکن پذیرایی و تفریحی گردشگری در روز 13 فروردین 99 صادر کرد.

تشدید نظارت بر تعطیلی اماکن تفریحی گردشگری در روز طبیعت

دکتر علی اصغر مونسان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هماهنگی دستگاه های عضو این بیانیه را در آستانه روز طبیعت منتشر کرد.

او اضافه کرد: در این بیانیه ضمن تأکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ویژه طرح فاصله گذاری اجتماعی، از عموم هموطنان در خواست می نماید تا در راستای همبستگی اجتماعی و یاری به کنترل سریع این بیماری، روز طبیعت را سال جاری در خانه های خود بمانند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: در بیانیه منتشر شده بر ضرورت تشدید نظارت های تلفیقی در سطوح ملی و استانی با همکاری پلیس اماکن عمومی ناجا، یگان حفاظت میراث فرهنگی و ناظران ادارات کل استانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر تعطیلی مراکز تفریحی، گردشگری و پذیرایی و رعایت دقیق مفاد پروتکل های ابلاغی از سوی این وزارتخانه و وزارت بهداشت توسط اماکن اقامتی تاکید شده است.

دکتر مونسان بیان نمود: مراکز اقامتی مانند مهمان پذیرها، مسافرخانه ها و حتی هتل ها و هتل آپارتمان ها که بخشنامه ها و پروتکل های ابلاغی را به درستی رعایت نمی نمایند باید سریعا تعطیل و بسته شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 405

به "تشدید نظارت بر تعطیلی اماکن تفریحی گردشگری در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر تعطیلی اماکن تفریحی گردشگری در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید