تلاش برای تمرین تیم ملی واترپلو در استخر روباز

به گزارش تور کانادا، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شیرجه روها در استخر آزادی و ملی پوشان واترپلوی ساکن تهران در استخر روباز می توانند تمرینات خود را آغاز کنند.

تلاش برای تمرین تیم ملی واترپلو در استخر روباز

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شرایط اردوی ملی پوشان شنا اظهار کرد: از هته گذشته تمرینات ملی پوشان شنا شروع شد و سه ملی پوش شنا در تهران و سایر ملی پوشان هم با رعایت پروتکل های بهداشتی در اصفهان و مشهد تمرینات خود را انجام می دهند. تا ببینیم خدا چه می خواهد.

وی در ادامه در خصوص از سر گیری تمرینات ملی پوشان شیرجه و واترپلو گفت: شیرجه رو ها هم تعدادشان اندک و یکی دو نفر هستند. استخر آنها جداست و می توانند آن ها هم در آزادی تمریناتشان را شروع کنند. در خصوص واترپلو نیز استخر روباز تدارک دیدیم که ملی پوشان می توانند در سانس هایی که در نظر گرفته ایم تمریناتشان را ادامه دهند.

وی اضافه نمود: هنوز نمی توانیم از خوابگاه استفاده کنیم و تنها ملی پوشان واترپلوی ساکن تهران می توانند از استخر استفاده کنند. البته در فکر این هستیم که با در نظر دریافت تدابیری آن ها را هم به استخر آزادی بیاوریم. به طوری که صبح که تمرین شناگران تمام شد استخر را پاکسازی کرده و تیم ملی واترپلو به استخر بیاید.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص مشخص تکلیف لیگ های ناتمام شنا و واترپلو گفت: با باشگاه ها صحبت کردیم و آن ها نظراتشان را اعلام کردند. می خواهیم با جلسه مجازی با کمیته های شنا و واترپلو در این هفته تصمیم نهایی را بگیریم. نتیجه را طی این هفته اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 612

به "تلاش برای تمرین تیم ملی واترپلو در استخر روباز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای تمرین تیم ملی واترپلو در استخر روباز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید