حمایت اقتصادی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی گفت: در بعضی از شهرستان ها هنوز نمی دانند بیماران خاص به کدام دسته از مردم اطلاق می گردد.

حمایت اقتصادی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است

مهران روحبخش در گفت وگو با خبرنگاران درباره برنامه های خود پس از انتخاب به عنوان رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی اظهار کرد: علیرغم تمایل زیاد به هماهنگی هرچه سریع تر امور و برگزاری جلسات با دست اندرکاران، به دلیل شرایط ویژه کنونی و احتمال ابتلا به کرونا، این برنامه ها به تعویق افتاد. در عین حال به وسیله فضای مجازی و تلفنی با اعضای هیات و ورزشکاران در تماس هستیم تا بتوانیم تکلیف اساسنامه و کمیته های هیات را زودتر معین کنیم، همچنین حصاری نیز به عنوان دبیر هیات انتخاب شده است.

وی ادامه داد: باید با شهرستان ها در تعامل باشیم تا مسائل ورزشکاران را شناسایی کنیم. متاسفانه در بعضی از شهرستان ها هنوز نمی دانند بیماران خاص به چه کسانی اطلاق می گردد. ممکن است ورزشکاران توانمندی در شهرستان ها داشته باشیم اما مسئولین آنجا ندانند که این افراد در زیرمجموعه شان قرار می گیرند.

روحبخش اضافه نمود: مسائل اقتصادی هیات باید حل و معین گردد. هنوز صورتحساب های هیات به من تحویل داده نشده اما فکر می کنم بدهی ندارد. در مدت مسئولیت خود کوشش می کنم تراز اقتصادی مان مثبت باشد. چارت هیات رئیسه بسته شده و امیدوارم بتوانند در تامین منابع اقتصادی یاری بکنند.

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در مورد شرایط هیات های شهرستان ها گفت: تا آنجا که اطلاع دارم هیات های همه شهرستان ها فعال است. در مدت پیش رو باید به شهرستان ها سفر کنیم تا از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گیریم.

وی درباره مهمترین دغدغه ورزشکاران اعلام کرد: بیشترین دغدغه ورزشکاران٬ تامین مسائل اقتصادی و اشتغال است. همچنین دیگر مسئله مهم تامین داروهای مورد احتیاج آنان است. امیدوارم در هر دو مورد بتوانیم به وسیله هیات به آن ها یاری کنیم. نماینده ای هم برای تعامل با هیات پزشکی ورزشی معین خواهیم کرد.

وی تاکید نمود: از همه افرادی که می توانند کوچک ترین قدم مثبتی بردارند دعوت می کنم تا نگاه ویژه ای به ما داشته باشند. امیدوارم بتوانیم هم برای استان و هم برای کشور٬ افتخارآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 338

به "حمایت اقتصادی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی و اشتغال، مهمترین دغدغه ورزشکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید