دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در شهربابک

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران: جانشین انتظامی شهرستان شهربابک از دستگیری دو دزد و کشف 11 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در شهربابک

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سرهنگ غلامرضا اسدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل و لوازم از تعدادی واحد مسکونی در حال احداث، مأموران پلیس آگاهی شهربابک رسیدگی به این سرقت ها را شروع کردند.

وی اضافه کرد: با اقدامات گسترده انجام شده رد پای دو دزد که با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره می کردند در این سرقت ها پیدا و این افراد با انجام عملیاتی ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

جانشین انتظامی شهرستان شهربابک اعلام کرد: دزدان دستگیر شده در تحقیقات انجام شده و مواجهه با مدارک و مستندات قانونی به 11 فقره سرقت وسایل و لوازم از ساختمان های در حال ساخت در نقاط مختلف شهر اعتراف کردند.

اسدی خاطر نشان کرد: به همین دلیل یک دستگاه خودرو از دزدان توقیف و بسیاری از وسایل و لوازم مسروقه از دزدان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی به صاحبان این قبیل اماکن توصیه کرد، حتی الامکان نسبت به گماردن نگهبان در این مکان ها اقدام و در غیر این صورت از گذاشتن وسایل و لوازم در محل های نامناسب خودداری نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 372

به "دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در شهربابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در شهربابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید