سراج: حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاثیر منفی روی بازیکنان ما داشت، لیگ باید تعطیل گردد

به گزارش تور کانادا، سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید رفتن اسکوچیچ از این تیم تاثیرات منفی را روی بازیکنان گذاشته است.

سراج: حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاثیر منفی روی بازیکنان ما داشت، لیگ باید تعطیل گردد

به گزارش خبرنگاران، بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی برابر سایپا اظهار کرد: فشار زیادی روی تیم بود و 4 هفته این موضوع را تحمل کردیم. رفتن اسکوچیچ ما را اذیت کرد. امروز نتیجه خوبی گرفتیم و این به خاطر صبوری ما بود. سایپا هم خوب بازی کرد و بازی مستقیم این تیم ما را اذیت کرد.

وی درباره اسکوچیچ گفت: رفتن او تا به حال به بازیکنان ما صدمه زده اما امیدوارم حضور او روی نیمکت تیم ملی به بازیکنان ما انگیزه دهد زیرا 2 بازیکن ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. البته من از همکارانم می خواهم با اسکوچیچ همکاری نمایند زیرا او سرمربی تیم ملی ما است و باید از او حمایت گردد. معلوم نیست که بعد از جام جهانی او باشد یا نباشد.

وی درباره شیوع ویروس کرونا گفت: کار ما سخت شده است و من از آبادان تا تهران 10 ها بار دستم را شستم اما به نظر من مسابقات نباید ادامه پیدا کند.

سراج در مورد ارتباط با اسکوچیچ گفت: او از زمانی که اعلام جدایی کرد، ما 2 باخت به نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس دادیم و تاثیر بدش را گذاشت. بعد از باخت به ذوب آهن به من ویس داد گفت این باخت ایرادی ندارد. دیگر هیچگونه ارتباطی چه برای ترکیب و چه برای برنامه تمرینی با او نداشتم.

او در مورد ناراحتی میلاد جهانی بعد از تعویضش گفت: این ناراحتی طبیعی است اما من تصمیم گیرنده هستم. حالا هم به جهانی استراحت دادم تا کنار خانواده اش باشد و این موضوع او را مسرور می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 321

به "سراج: حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاثیر منفی روی بازیکنان ما داشت، لیگ باید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: حضور اسکوچیچ در تیم ملی تاثیر منفی روی بازیکنان ما داشت، لیگ باید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید