عراق، پروازهای غیرمجاز و مشکوک در نزدیکی مناطق نظامی

به گزارش تور کانادا، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از پروازهای غیر مجاز و مشکوک در نزدیکی مناطق نظامی این کشور اطلاع داد.

عراق، پروازهای غیرمجاز و مشکوک در نزدیکی مناطق نظامی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عراق عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز دوشنبه 30 مارس 2020 از وجود پروازهایی بدون اجازه وی در نزدیکی مناطق نظامی عراق خبر و درباره احتمال اقدام به عملیات های خصمانه هشدار داد.

عبدالمهدی اعلام کرد ما با نگرانی اطلاعات مربوط به وجود پروازهای غیر مجاز در نزدیکی مناطق نظامی را پیگیری نموده و درباره هرگونه اقدام متجاوزانه بدون اطلاع دولت عراق هشدار می دهیم؛ ضمن اینکه اقدام به هرگونه عملیات جنگی امنیت شهروندان و حاکمیت و منافع عالی کشور را تهدید می نماید.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید نمود که کوشش ها برای مقابله با داعش و تامین امنیت و حمایت از دولت و حاکمیت کشور و نیز مبارزه با شیوع کرونا باید ادامه یابد.

عادل عبدالمهدی ادامه داد که اقدامات غیرقانونی در هدف دریافت پایگاه های نظامی عراقی یا خارجی به معنای مورد هدف قرار دادن حاکمیت کشور و تجاوز علیه دولت بوده و این اقدامات انفرادی باید متوقف شده و به همه قوانین و حاکمیت عراق احترام گذاشته گردد.

وی در انتها اشاره نمود که دولت همه تدابیر لازم برای دستگیری عاملان این اقدامات و جلوگیری از چنین رفتارهایی را اتخاذ خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 399

به "عراق، پروازهای غیرمجاز و مشکوک در نزدیکی مناطق نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، پروازهای غیرمجاز و مشکوک در نزدیکی مناطق نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید