فراخوان پذیرش دانشجو بدون کنکور برای سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد

به گزارش تور کانادا، دانشگاه محقق اردبیلی اطلاعیه پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی برای سال تحصیلی 1400-1399 را منتشر کرد.

فراخوان پذیرش دانشجو بدون کنکور برای سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه محقق اردبیلی اطلاعیه پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی برای سال تحصیلی 1400-1399 را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه، پذیرش دانشجو در این دانشگاه در رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد و داوطلبانی که منحصراً متقاضی تحصیل در این رشته محل ها هستند نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری سال 1399 ندارند.

دانش آموزان سال آخر متوسطه نظام 6-3-3 نیز می توانند در این مرحله از پذیرش ثبت نام نمایند و بعد از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه معدل کتبی خود را درج نمایند. اخذ دیپلم نظام جدید آموزشی تا قبل از تاریخ 31/6/99 الزامی است.

اگر داوطلبی در رشته های بدون آزمون قبول گردد و در آزمون سراسری هم شرکت نموده و قبول گردد، تنها می تواند در یک کد رشته ثبت نام نموده و مشغول به تحصیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 671

به "فراخوان پذیرش دانشجو بدون کنکور برای سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پذیرش دانشجو بدون کنکور برای سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید