فیلم ، شرایط پرداخت یارانه به نوزادان تازه متولد شده تغییر کرد؟

به گزارش تور کانادا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: در مصوبه اخیر دولت هیچ تغییر برای پرداخت یارانه نقدی به موالید جدید صورت نگرفته و موضوع شناسایی مشمولان جدید است.

فیلم ، شرایط پرداخت یارانه به نوزادان تازه متولد شده تغییر کرد؟

به گزارش خبرنگاران، ربیعی با اشاره به مصوبه دولت درباره یارانه موالید جدید و انتقادهای که برخی رسانه ها کرده اند، گفت: شاید برخی رسانه ها در این زمینه نظراتی هم داشته باشند و نقد کنند، هیچ اشکالی هم ندارد، اما اظهار نظر برخی مقام های مسئول، جای تعجب دارد که مصوبه را کامل نمی خوانند و نظرات غیرکارشناسی بیان می کنند، زیرا هدف از این مصوبه مواردی نیست که آنها در رسانه ها و مصاحبه بیان کردند.

سخنگوی دولت اضافه نمود: در این مصوبه نحوه پرداخت یارانه به موالید جدید مانند سال های گذشته است و تغییر نمی کند و جای نگرانی هم نیست.

وی گفت: آنچه که در این مصوبه وجود دارد موضوع شناسایی و تایید مشمولان دریافت یارانه نقدی است، که مثلا اگر پرداخت یارانه به خانواده حذف شود، اما قصد داریم به فرزند جدید خانواده یارانه پرداخت شود این موضوع در وزارت کار، تعاون و رفاه بررسی شود که اگر در فهرست حذفی خانواده هایی که مجلس تصویب کرده است، قرار دارند، از هم اکنون یارانه پرداخت نکنیم.

ربیعی با اشاره به این که وزارت رفاه مسئول بررسی حذف دهک ها و صدک ها و خانواده ها از فهرست یارانه بگیران است، گفت: آیین نامه اجرایی تبصره 14 بودجه این موضوع را به این وزارتخانه واگذار کرده است و سال های قبل هم به همین روش اجرا شده و تغییری صورت نگرفته است و جای هیچ گونه نگرانی هم نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 560

به "فیلم ، شرایط پرداخت یارانه به نوزادان تازه متولد شده تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، شرایط پرداخت یارانه به نوزادان تازه متولد شده تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید