قرنطینه تمام اعضای تیم فوتبال بوکاجونیورز پس از ابتلای 19 بازیکن به کرونا

به گزارش تور کانادا، باشگاه بوکاجونیورز تمام بازیکنان و پرسنل کادر فنی خود را برای مدتی قرنطینه کرده تا از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این تیم جلوگیری کند.

قرنطینه تمام اعضای تیم فوتبال بوکاجونیورز پس از ابتلای 19 بازیکن به کرونا

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین پس از شیوع فراگیر ویروس کرونا میان اعضای این تیم، تمرینات خود را به مدت 72 ساعت لغو و دستور قرنطینه تمامی اعضای تیم برای اثبات عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا را صادر کرد.

شب گذشته (دوشنبه) روبن آرخمی پزشک تیم بوکاجونیورز به شبکه فاکس اسپورتس اظهار داشت که 19 نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل سایر اعضای تیم هم در هتلی در حومه شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین قرنطینه شده اند تا ظرف دو سه روز آینده از آنها مجدداً تست کرونا گرفته شود. این در حالیست که بوکاجونیورز از 16 روز دیگر باید کار خود را در جام لیبرتادورس از سر بگیرد، تورنمنتی که در مرحله گروهی آنها باید به مصاف تیم لیبرتاد پاراگوئه برود.

آرخمی به نام افراد مبتلا اشاره نکرده است چرا که احتمال دارد در تست گیری مجدد از افراد مبتلا معین شود که نتیجه تست اول آنها نادرست بوده است. با این حال او اعتراف کرد ابتلای بسیاری از اعضای تیم قطعی و تیم با مشکل بزرگی روبه رو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 700

به "قرنطینه تمام اعضای تیم فوتبال بوکاجونیورز پس از ابتلای 19 بازیکن به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه تمام اعضای تیم فوتبال بوکاجونیورز پس از ابتلای 19 بازیکن به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید