مهاجم سابق استون ویلا: تا آخر عمرم از سرمربی ام متنفر خواهم بود، او یک آشغال است!

به گزارش تور کانادا، من از روبرتو دی متئو تا آخر عمرم متنفر خواهم ماند. هر مربی دیگری بجای او به پتروف که سختی های زیادی را پشت سر گذاشته بود احترام می گذاشت.

مهاجم سابق استون ویلا: تا آخر عمرم از سرمربی ام متنفر خواهم بود، او یک آشغال است!

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مهاجم گلزن سال های نچندان دور باشگاه استون ویلا از سرمربی سابق خود بخاطر احترام نگذاشتن به هم تیمی باسابقه اش متنفر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از میرور، گابریل آگبونلاهور مهاجم سابق استون ویلا در یک لایو اینستاگرام بیان کرد بخاطر رفتار بد روبرتو دی متئو، سرمربی سابق باشگاه استون ویلا با استلین پتروف یکی از بازیکنان باسابقه این تیم بعد از شکست دادن سرطان خون و بازگشت به میادین انتقاد کرد.

پتروف بلغارستانی در سال 2012 به بیماری مهلک سرطان خون مبتلا شد و توانست در مبارزه ای جانانه این بیماری را شکست داده و در سال 2016 به میادین فوتبال بازگردد اما سرمربی ایتالیایی وقت استون ویلا ترجیح داد پتروف را از لیست تیمش کنار بگذارد. به دنبال این اتفاق پتروف که دوری چند ساله ای را از فوتبال تجربه نموده بود، برای همواره کفش هایش را به دیوار آویخت و از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کرد.

گابریل آگبونلاهور مهاجم گلزن سال های پیشین استون ویلا و هم تیمی سابق پتروف که خود سال گذشته فوتبال را کنار گذاشت، درباره این اتفاق گفته است: من از روبرتو دی متئو تا آخر عمرم متنفر خواهم ماند. هر مربی دیگری بجای او به پتروف که سختی های زیادی را پشت سر گذاشته بود احترام می گذاشت و شانس برگشت دوباره به او را می داد اما دی متئو سنگدل و بی رحم بود. اگر روزی با او رودرو شوم بهش می گویم تو بخاطر کاری که با پتروف کردی یک آشغال هستی.

سرمربی 50 ساله و ایتالیایی که سابقه راهنمایی تیم های چلسی و شالکه را نیز در کارنامه خود دارد، ژوئن 2016 به عنوان سرمربی استون ویلا منصوب شد اما چند ماه بعد به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد و از آن موقع نیز راهنمایی تیمی را بر عهده نداشته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 430

به "مهاجم سابق استون ویلا: تا آخر عمرم از سرمربی ام متنفر خواهم بود، او یک آشغال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سابق استون ویلا: تا آخر عمرم از سرمربی ام متنفر خواهم بود، او یک آشغال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید