کربکندی: بحث تعطیلی لیگ برتر مثل انتخاب بازیکنان تیم ملی است، کلوپ بهترین حرف را زد

به گزارش تور کانادا، مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن گفت: بحث تعطیلی مسابقات لیگ برتر مانند انتخاب بازیکنان تیم ملی است که همواره موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد.

کربکندی: بحث تعطیلی لیگ برتر مثل انتخاب بازیکنان تیم ملی است، کلوپ بهترین حرف را زد

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با بحث تعطیلی مسابقات لیگ برتر و نیمه کاره ماندن بازی ها گفت: در حال حاضر شرایطی خاص و البته سخت در این خصوص به وجود آمده و نمی توان با یک جمله و به راحتی گفت که لیگ تعطیل گردد یا ادامه پیدا کند. اگر مسابقات تعطیل گردد چالش های زیادی به وجود می آید که می توان به نحوه پرداخت دستمزد بازیکنان، مربیان و ... اشاره نمود و مشخص نیست اگر بازی ها تعطیل گردد این موضوع چگونه حل خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: بحث تعطیلی مسابقات لیگ برتر مانند انتخاب بازیکنان تیم ملی است که همواره موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد.

وی در ارتباط با بحث مشخص تیم قهرمان گفت: در حال حاضر پرسپولیس با تیم دوم جدول 10 امتیاز اختلاف دارد و طبیعتا دوست ندارد بازی ها تعطیل گردد. آنها در صورت تعطیلی لیگ برتر توقع دارند که به عنوان قهرمان معرفی شوند و تیم های دیگر شاید نظر دیگری داشته باشند، هر تیمی مطمئنا به منافع خودش فکر می نماید و البته بحث بازی های لیگ دسته اول و صعود دو تیم به لیگ برتر هم مهم است. این مسائل باید به صورت دقیق کارشناسی و در نهایت تصمیمی گرفته گردد که کمترین دردسر را داشته باشد.

کربکندی یادآور شد: در خصوص شرایطی که در جهان وجود دارد، یورگن کلوپ بهترین حرف را زد. او گفت که حتی اگر قرار باشد یک نفر جانش را از دست بدهد، فوتبال در مقابل این موضوع اهمیتی ندارد. الان شرایط طوری است که جان انسان ها از هر چیزی مهمتر است و امیدوارم این ویروس ریشه کن گردد. فدراسیون منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است، اگر این ستاد رای به تعطیلی لیگ بدهد، قطعا کار فدراسیون هم راحت تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 422

به "کربکندی: بحث تعطیلی لیگ برتر مثل انتخاب بازیکنان تیم ملی است، کلوپ بهترین حرف را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: بحث تعطیلی لیگ برتر مثل انتخاب بازیکنان تیم ملی است، کلوپ بهترین حرف را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید