کشف 41 میلیارد انواع کالای قاچاق در بوشهر طی 24 ساعت

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/بوشهر فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از 41 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

کشف 41 میلیارد انواع کالای قاچاق در بوشهر طی 24 ساعت

سردار خلیل واعظی با اشاره به این طرح و تشریح این خبر اظهار کرد: دومین مرحله طـرح سـراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در امسال، به منظور تشدید برخورد با پـدیده شـوم قاچاق، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های رده های انتظامی در مرکز استان و شهرستان ها با موضوع پلیس امنیت مالی استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این طرح 24 ساعت بود، اعلام نمود: 9 هزار و 392 قلم انواع کالای قاچاق به همراه 19هزار و 960 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سردار واعظی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 41 میلیارد و 622 میلیون ریال برآورد نموده اند، توضیح داد: در این راستا 10 دستگاه خودرو شوتی و 5 دستگاه کامیون و تریلر حامل کالاهای قاچاق توقیف و 40 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 606

به "کشف 41 میلیارد انواع کالای قاچاق در بوشهر طی 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 41 میلیارد انواع کالای قاچاق در بوشهر طی 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید