گواهینامه شایستگی AFC برای کانون طرفداران پرسپولیس

به گزارش تور کانادا، کانون طرفداران پرسپولیس در بخش جایزه آسیایی رویایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گواهینامه شایستگی دریافت کرد.

گواهینامه شایستگی AFC برای کانون طرفداران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نامه ای به امضای داتو وینزور جان (دبیر کل) به فدراسیون فوتبال ایران، کانون طرفداران پرسپولیس را در جریان جایزه های آسیایی رویایی 2019، مستحق دریافت گواهینامه شایستگی معرفی کرد.

کانون طرفداران پرسپولیس این گواهینامه را در پی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خیرخواهانه و انسان محبت آمیز چون جمع آوری و ارسال یاری های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده، یاری به افراد بی خانمان و مواردی از این دست، دریافت کرد.

در این نامه که همراه با لوح و گواهینامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد، چنین آمده است؛

جناب آقای ابراهیم شکوری

سرپرست محترم دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران

به این وسیله، قدردانی خود را از کانون طرفداران باشگاه پرسپولیس برای صرف وقت و کوشش ایشان در مورد کاندیدایی جایزه آسیایی رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا 2019 (سازمان های غیر دولتی) تقدیم می داریم. برندگان هر گروه توسط پانل های داوری مستقل و بر پایه معیارهای وضع شده کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین شده اند.

متاسفانه ایشان پیروز به کسب یکی از سه جایزه بهترین ها نشدند ولی ما موقعیت را مغتنم می شماریم و گواهینامه شایستگی آسیایی رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا 2019 را به کانون طرفداران باشگاه پرسپولیس اهدا می نماییم تا به این وسیله قدردانی خود را برای حضور ایشان ابراز داشته و از همکاری ایشان با اجتماعات محلی در ورزش عظیم فوتبال تشکر نماییم. کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرف آن اجتماعات از سعی و کوشش کانون طرفداران پرسپولیس تشکر می کند.

ما برای این کانون در فعالیت های آینده ایشان بالاترین پیروزیت ها را آرزومندیم. امیدواریم در سال 2020 آنها در جوائز آسیایی رویایی کنفدراسیون حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این در بخش انفرادی، جوایز آسیایی رویایی 2019 علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس مقام دوم و مدال نقره را دریافت نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 17

به "گواهینامه شایستگی AFC برای کانون طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهینامه شایستگی AFC برای کانون طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید