2 نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

به گزارش تور کانادا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: 2 نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی شهرستان داراب که سوم اردیبهشت 99 رخ داد، دستگیر شدند.

2 نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس محمدی، یکشنبه 7 اردیبهشت اظهار کرد: سوم اردیبهشت ماه 99، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان داراب استان فارس و 2 نفر از کارکنان این نهاد، در هنگام بازگشت از مأموریت رفع تصرف اراضی ملی، موردحمله مسلحانه چهار نفر ناشناس قرار گرفتند و مجروح شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت، موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان حمله مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

محمدی اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب با اقدامات فنی و تخصصی، 2 نفر از افرادی را که در این حمله مسلحانه مشارکت داشتند دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری 2 همدست دیگر آن ها همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، پلیس باکسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند، برابر قانون با آنان برخورد می کند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان داراب، چهارم اردیبهشت 99 و یک روز پس ازاین حادثه، این رویداد را رسانه ای و اظهار داشت: کارکنان منابع طبیعی این شهرستان که برای اجرای حکم قضایی به منطقه گورخر واقع در تل بارگاه بخش رستاق شهرستان داراب رفته بودند در هنگام بازگشت موردحمله مسلحانه قرار گرفتند.

علیرضا قاسمی گفت: براثر این حمله، من و 2 نفر از کارکنان منابع طبیعی دچار مصدومیت شده و خسارت زیادی هم به خودرو اداره واردشده است.

جابر نظافت، دادستان داراب هم ضمن تائید این مطلب اظهار داشت: مهاجمان چهار نفر بودند که پس از درگیری، خودرو خود را رها کرده و از صحنه متواری شدند.

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 471

به "2 نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی داراب دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید