4 پروژه راهسازی در دشتی افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، فرزاد رستمی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح پروژه های راهسازی شهرستان دشتی اظهار کرد: برای این اجرای پروژه ها بالغ بر 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

4 پروژه راهسازی در دشتی افتتاح و کلنگ زنی شد

وی اضافه کرد: تکمیل و بهسازی راه روستایی وراوی، احداث پل مند در محور کاکی- شیخیان، تعریض بلوار کاکی به شیخیان و راه کاکی به شیخیان از جمله این پروژه ها است.

رستمی بیان نمود: راه روستایی وراوی به طول 11.5 کیلومتر و عرض 7 متر است که عملیات اجرایی آن در سال 88 آغاز که نیمه تمام رها شده بود و در هفته دولت سال گذشته مناقصه آن برگزار گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر توضیح داد: طول پروژه تعریض بلوار کاکی به شیخیان هزار و 183 متر و عرض آن نیز 21 متر است.

رستمی با اشاره به اینکه تعداد ابنیه فنی این پروژه 10 دستگاه است، اظهار داشت: رونق مالی و صنعت گردشگری، تقلیل بار ترافیکی محور موجود، توجه به مقوله پدافند غیر عامل، ایمنی عبور و مرور و کاهش مدت زمان سفر از جمله اهداف این پروژه است.

وی ادامه داد: مبلغ اولیه پیمان پروژه پل مند در محور کاکی- شیخیان 90 میلیارد ریال است که با بهره برداری از این پروژه فاصله بخش کاکی با بخش ساحلی به 20 کیلومتر کاهش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 326

به "4 پروژه راهسازی در دشتی افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پروژه راهسازی در دشتی افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید