اتفاق خاص برای احمد نوراللهی در امارات

به گزارش تور کانادا، فوتبال ایران در لیگ کشور های مختلف نمایندگان سرشناسی دارد و در حوزه خلیج فارس هم ستاره های ایرانی مشغول به فعالیت در لیگ ستارگان قطر و لیگ امارات هستند. در کنار حضور امید ابراهیمی، مهرداد محمدی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در لیگ ستارگان قطر، در حال حاضر همه نگاه به سوی احمد نوراللهی جلب شده که در قامت یک ستاره نقش مهمی در ترکیب شباب الاهلی امارات دارد و در پی آن است تا در قامت لژیونر، اولین قهرمانی اش را تجربه کند و در لیگ امارات روی سکو برود.

اتفاق خاص برای احمد نوراللهی در امارات

ستاره ایرانی، مهره بی جانشین تیمِ ژاردیم

احمد نوراللهی که در دوران حضورش در فوتبال ایران توانست همراه پرسپولیس 4 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در سوپرجام و یک قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند، حالا در پی پربارتر کردن رزومه فوتبالی خود است و در نقش هافبک دفاعی، نقش موثری در ترکیب شباب الاهلی در فصل جاری لیگ امارات داشته و توانسته نگاه لئوناردو ژاردیم را به سوی خود جلب کند.

قرمزپوشان شباب الاهلی در فصل جاری در 22 مسابقه به میدان رفته اند که نوراللهی در 20 مسابقه حضور داشته و 2 غیبت او در جمع شاگردان ژاردیم به علت مصدومیت و محرومیت بوده تا تعیین گردد که ستاره ایرانی یکی از مهره های بی جانشین ترکیب شباب الاهلی است و سرمربی پرتغالی اعتقاد ویژه ای به سبک بازی هافبک سابق سرخ پوشان مرکز دارد.

نوراللهی بعد از خاتمه کار تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر و بازگشت به اردوی شباب الاهلی، در 12 بازی پیاپی در ترکیب اصلی قرمزپوشان قرار گرفته و از مجموع 1080 دقیقه زمان ممکن، او 1039 دقیقه برای تیم تحت راهنمایی لئوناردو ژاردیم به میدان رفته تا بیش از پیش نقش کلیدی احمد نوراللهی در ترکیب شباب الاهلی نمایان گردد.

رکورد ویژه شاگردان نوراللهی در مسیر قهرمانی

شباب الاهلی تا خاتمه هفته بیست ودوم لیگ امارات با کسب 49 امتیاز و در فاصله 5 امتیازی با العین در صدر جدول واقع شده است و در 4 هفته خاتمهی فصل، شاگردان ژاردیم در پی حفظ موقعیت خود در صدر جدول هستند و رویای آن را در فکر دارند که بتوانند پیش از موعد خاتمه فصل، قهرمانی شان را مسجل نموده و با خیالی آسوده روز های خاتمهی را بگذرانند.

یاران نوراللهی در سال 2023 هنوز در لیگ امارات متحمل شکست نشده اند و در 10 مسابقه ای که در سال تازه میلادی انجام داده اند، پیروز شده 7 برد و 3 تساوی به دست آورند تا با نتایجی قاطع و پیروز در مسیر رسیدن به پنجمین قهرمانی شان قدم بردارند. آخرین قهرمانی شباب الاهلی در لیگ امارات در فصل 16-2015 رقم خورده و حالا بعد از 7 سال دوباره آن ها در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته اند.

شباب الاهلی امشب (سه شنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان تیم النصر است و در 3 بازی خاتمهی فصل هم شاگردان ژاردیم باید به ترتیب به مصاف تیم های الوصل امارات، بنی یاس و عجمان بروند که نکته جالب توجه اینکه هیچکدام از رقبای قرمزپوشان شهر دبی جزو 5 تیم برتر جدول نیستند و این مسئله نشان از مسیر آسان شباب الاهلی برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری لیگ امارات دارد تا احمد نوراللهی شانس بالایی برای کسب نهمین عنوان قهرمانی در دوران فوتبالی اش و البته اولین قهرمانی اش در قامت لژیونر داشته باشد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1746

به "اتفاق خاص برای احمد نوراللهی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خاص برای احمد نوراللهی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید