ایستوود در پی غرامت میلیون دلاری از تولیدکننده روغن شاهدانه

به گزارش تور کانادا، کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان آمریکایی برنده اسکار از چند کمپانی برای استفاده غیرقانونی از نام او برای تبلیغات محصولاتشان شکایت کرد.

ایستوود در پی غرامت میلیون دلاری از تولیدکننده روغن شاهدانه

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از نیویورک تایمز نوشت: این بازیگر 90 ساله با طرح دو شکایت در دادگاه فدرال لس آنجلس مدعی شد چند کمپانی تولیدکننده محصولات روغن شاهدانه به دروغ اعلام کرده اند که وی از این محصولات استفاده می کند.

شکایت ایستوود درباره مقاله ای است که در اینترنت به نقل از او منتشر شده که در آن از استفاده از محصولات CBD (روغن شاهدانه) حمایت کرده، همچنین نتیجه جستجوهای اینترنتی این محصولات نیز به نوعی دستکاری شده که گویی این ستاره حرفه ای هالیوود پشتیبان این نوع محصولات است.

ایستوود با رد این شایعات با شکایت خود خواستار دریافت میلیونها دلار غرامت برای استفاده دروغین ار نام او برای تبلیغ محصولات تجاری شده است.

ایستوود که ار مهمترین چهره های سینمای امریکا و جهان هم در عرصه بازیگری و هم کارگردانی است، در سال 2004 فیلم عزیز میلیون دلاری را ساخت و این فیلم در نهایت پیروز به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش اصلی زن (هیلاری سوانک) و بازیگر نقش مکمل مرد (مورگان فریمن) شد.

این بازیگر و کارگردان آمریکایی در سال 1992 نیز با ساخت فیلم نابخشوده که وسترنی متفاوت بود چهار جایزه مهم اسکار شامل جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و اسکار نقش مکمل مرد را و همچنین جایزه گلدن گلوب را برای بهترین کارگردانی کسب کرد.

از دیگر ساخته های ایستوود 90 ساله می توان به رودخانه مرموز، دارشان بزن، یاقی، خوزیس والز، فرار از آلکاتراز، فایرفاکس، در خط مقدم، پرچم های پدران ما و نامه هایی از ایوجیما اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 639

به "ایستوود در پی غرامت میلیون دلاری از تولیدکننده روغن شاهدانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستوود در پی غرامت میلیون دلاری از تولیدکننده روغن شاهدانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید