تخته سیاه هوشمند شیائومی

به گزارش تور کانادا، شیائومی در گذشته چندین تخته سیاه راه اندازی نموده است که فقط از نظر میزان متفاوت هستند. این شرکت، در حال طراحی یک تخته سیاه نو با حافظه داخلی و اتصال بلوتوث می باشد.

تخته سیاه هوشمند شیائومی

به گزارش خبرنگاران، تخته سیاه LCD تازه شیائومی MIJIA LCD Blackboard Storage Edition نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول 121 مگابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، برای همگام سازی با گوشی های هوشمند و تبلت ها، از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می نماید.

این دو ویژگی در تخته سیاه های قبلی MIJIA وجود ندارد. از این رو تخته سیاه تازه نسبت به مدل های قدیمی گران تر است.

این تخته سیاه هوشمند، در میزان 13.5 اینچی عرضه می گردد. در حال حاضر این محصول با قیمت 349 ین (55 دلار) به فروش می رسد. بعلاوه قیمت تامین اقتصادی جمعی این محصول، تنها 299 ین (47 دلار) است. بعلاوه مدل معمولی 13.5 اینچی این محصول با قیمت 89 ین (14 دلار) به فروش می رسد.

به لطف بلوتوث، فضای ذخیره سازی و استفاده از اپلیکیشن MIJIA و Mi Cloud کاربران می توانند این تخته سیاه هوشمند را به گوشی هوشمند یا تبلت خود متصل نمایند و محتوا را روی آن به اشتراک بگذارند. حساسیت به فشار صفحه نمایش این محصول، 2048 می باشد. دستگاه به وسیله یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی با دوام یک هفته ای تغذیه می گردد و از یک قلم با نوک 0.7 متری ساخته شده از پلیمر فوق فولادی تهیه شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1469

به "تخته سیاه هوشمند شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخته سیاه هوشمند شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید