خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟

به گزارش تور کانادا، شهردار تهران در حاشیه افتتاح 17 پروژه منطقه 17 که صبح امروز سه شنبه انجام شد در جمع خبرنگاران به سوالاتی پیرامون حجم خسارت اغتشاشات در شهر و آلودگی هوا پاسخ داد.

خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه افتتاح 17 پروژه منطقه 17 که صبح امروز سه شنبه انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: خسارت اغتشاشات برآورد شده و در سطح مناطق 22 گانه کم بوده به شکلی که یک بی آر تی و یکی از نواحی ما آسیب دیده است.

وی در خصوص ارائه گزارش در خصوص عملکرد شهرداری در بارش برف اخیر اظهار کرد: در خصوص برف گزارش آماده شده است و فکر می کنیم کسانی که می توانستند بهتر عمل نمایند را برکنار کردیم اما این بحث داخلی است و خیلی نیازی ندارد که داد بزنیم. برای کسانی که مسئولیت دارند این برکناری ها پیغام لازم را به همراه دارد.

حناچی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه کاهش آلودگی هوا گفت: فیلتر دوده تعدادی از اتوبوس های شهر تهران در حال نصب است و در این جهت از شرکت های دانش بنیان یاری گرفتیم. قطعا ما در ماه های آذر و دی با پدیده وارونگی هوا روبرو هستیم که آلودگی به سمت زمین می آید. باید منشأ آلودگی در این دوران بیشتر کنترل گردد. در دو هفته گذشته کنترل وسایل نقلیه سنگین انجام شد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنیم و بیشتر از خودروهای عمومی بهره بگیریم.

وی ادامه داد: ما در ساعات پیک مترو و اتوبوس ها فشار زیادی را به مجموعه تحمیل می کنیم اما از سوی دیگر نیز در تلاشیم که بتوانیم با یاری دولت اتوبوس ها و قطارهای جدیدی تامین کنیم. امیدواریم از واگن های جدید 200 واگن به صورت آماده وارد مجموعه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 23

به "خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت اغتشاشات در پایتخت چقدر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید