در خانه بمانید، سفرهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کنید

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: با توجه به توصیه پزشکان، از مردم می خواهیم که در این ایام در خانه مانده و از حضور در مجامع عمومی جدا خودداری نمایند.

در خانه بمانید، سفرهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کنید

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دکتر محمدجواد فدایی در جمع خبرنگاران درباره شیوع ویروس کرونا در استان کرمان و اقدامات و تهمیدات پیش بینی شده برای کاهش این اپیدمی گفت: شیوع کرونا در استان کرمان همچنان ادامه دارد و توصیه می کنیم که مردم نیز همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم زنجیره شیوع این بیماری را کاهش و شکسته و به خوبی بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

استاندار کرمان گفت: با توجه به توصیه پزشکان، از مردم می خواهیم که در این ایام در خانه مانده و از حضور در مجامع عمومی جدا خودداری نمایند و برای سفرهای نوروزی نیز اقدامی ننمایند تا بتوانیم هرچه سریعتر این بیماری را در سطح کشور و استان کرمان کنترل کنیم.

فدایی با اشاره به تعطیلی بازار و اصناف استان کرمان در پی مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: انتظار داریم مردم و اصناف نیز در این روزها خرید و فروش های خود را به صورت اینترنتی و تلفنی انجام دهند که خوشبختانه در این راستا نیز زیرساخت های لازم در استان فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه های ستادملی استانی مقابله با کرونا تمامی مراکز اقامتی و گردشگری استان تا اطلاع ثانوی تعطیل و ورودی های استان نیز به صورت جدی کنترل خواهند شد بنابراین خواهش داریم که مردم در این شرایط سفرهای خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 299

به "در خانه بمانید، سفرهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه بمانید، سفرهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید