دومیرکلایی: تیم ها در لیگ کشتی شرایط برابری ندارند

به گزارش تور کانادا، مربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری گفت: رقابت های لیگ برتر کشتی درحالی برگزار می شود که تیم های شرکت کننده شرایط برابری ندارند.

دومیرکلایی: تیم ها در لیگ کشتی شرایط برابری ندارند

علی دومیرکلایی مربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری درخصوص تساوی 5-5 تیمش با بانک شهر گفت: ما اصلا از نظر مالی با هم قابل قیاس نیستیم. قرارداد برخی از کشتی گیران آن ها به میزان کل تیم ستارگان است، اما همانطور که همه شاهد بودند با نتیجه 5 بر 5 و صرفا به دلیل یک امتیاز فنی کمتر نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به ضعف داوری گفت: در وزن 86 کیلوگرم اصغری کشتی گیر تیم ما رضایی قلعه را ضربه کرد، اما داوران نگرفتند و یا در یکی دو وزن به ضرر ما سوت زده شد وگرنه که حتماً پیروز مسابقه بودیم.

مربی تیم کشتی آزاد ستارگان درباره برنامه های این تیم برای مسابقات هفته های آینده گفت: ما از همان ابتدا هم قصد صعود به عنوان تیم نخست را نداشتیم. حضور تیم ستارگان به عنوان تیم دوم در نیمه های تقریباً قطعی است به همین دلیل تلاش می کنیم همچون دیدار مقابل بانک شهر در مقابل سایر تیم ها هم بهترین مبارزه ها را داشته باشیم تا دوستداران کشتی از دیدن مسابقات لذت ببرند.

دومیرکلایی اظهار داشت: فدراسیون کشتی برای رقابت های لیگ باید برنامه ریزی مناسب تری را تدوین می کرد. 4 هفته پشت سر هم بچه های ما باید وزن کم کنند درحالیکه ما در هر وزن دو کشتی گیر خوب نداریم. تیم هایی که توان مالی بالایی دارند می توانند از دو ترکیب متفاوت استفاده کنند، اما ما باید هر هفته یک تیم را به مسابقه بفرستیم. در هر صورت و با همه این شرایط مطمئن باشید تیم ستارگان در مرحله نیمه نهایی با قدرت برای رسیدن به فینال تلاش خواهد کرد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1673

به "دومیرکلایی: تیم ها در لیگ کشتی شرایط برابری ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومیرکلایی: تیم ها در لیگ کشتی شرایط برابری ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید