شانه خالی نمی کنم، افزایش بودجه نداشته ایم

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار عصر یکشنبه پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی عجیبی بود و یک گل استنثنایی از تیم نفت دریافت کردیم، اما پیش از گل مسلط بر بازی بودیم حتی بعد از گل نیز تا زمانی که مدافع ما با بی تجربگی در 10 دقیقه دو کارت زرد دریافت و از زمین اخراج شد، شرایط خوبی را دنبال می کردیم.

شانه خالی نمی کنم، افزایش بودجه نداشته ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: مربی جوانی نیستم که با این اتفاقات شانه خالی کنم. با کوشش مضاعف در تعطیلات شرایط تیم در نیم فصل دوم را برمی گردانیم. طبیعت فوتبال این است، یک روز برنده و یک روز بازنده اید، بازی رفت را مقابل نفت بردیم و امروز به این تیم باختیم. با این حال از طرفداران عذر خواهی می کنم و با اراده قوی به لیگ برمی گردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتقاد طرفداران از عملکرد تیم ذوب آهن تاکید نمود: طرفدار حق دارد ناراحت باشد و به آن حق می دهم و از آن ها عذرخواهی می کنم. ذوب آهنی را تحویل گرفتم که روز آخر در لیگ ماند و نسبت به سال گذشته افزایش بودجه نداشته است. امروز یک نتیجه بد گرفتیم، اما باید واقع بین باشیم؛ در دو سال گذشته ذوب آهن نتایج بسیار بدی گرفته است.

تارتار اضافه نمود: باید همه شرایط را در نظر گرفت و شکیبا بود. ذوب اگر می خواهد به روزهای خوب خود و به جمع مدعیان برگردد، باید هزینه بیشتری بکند. باید با گل گهر، مس و فولاد رقابت کرد، این کار احتیاج به بودجه دارد. در نیم فصل باید تیم را ترمیم و بازیکنان مدنظر را جذب کرد تا سال بعد شرایط بهتری رقم بخورد. در سال اول با بودجه محدود نمی گردد کار بزرگی کرد.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد بازیکنان خریداری شده در ابتدای فصل شرح داد: براساس رزومه بازیکن خرید می کنیم و اینکه بازیکنان پس از انتقال به تیم های دیگر عملکرد خوبی ندارند، محدود به ذوب آهن نمی گردد. در همین لیگ برتر بازیکنی که برای یک فصل او 20 میلیارد هزینه شده هم عملکرد خوبی در تیم جدیدش نداشته است. بازیکن را از داخل خانه اش که نیاوردیم او را بر اساس عملکردش جذب کردیم و اگر در این تیم و فضا نتوانسته عملکرد مثبتی داشته باشند، باید تیم ترمیم گردد.

وی در انتها درباره انتظار خودش از تیم ذوب آهن گفت: انتظارم از خودم بیشتر بود و توقع داشتم این تیم حداقل در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1481

به "شانه خالی نمی کنم، افزایش بودجه نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانه خالی نمی کنم، افزایش بودجه نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید