فروشگاه کالای خواب بالیشما

به گزارش تور کانادا، توجه شما به مقاله ای از سایت فروشگاه کالای خواب بالیشما جلب مینماییم. ما یک سوم زندگی خود را رختخواب می گذرانیم، اما بسیاری از ما هرگز یاد نگرفتیم که چگونه به شرایط مطلوب برای خواب برسیم. شرایط نامناسب خواب می تواند مسائل زیادی را برای بدن شما ایجاد کند و حتی ممکن است متوجه نباشید که خواب شما علت آن است. خوشبختانه، شما می توانید شرایط خواب خود را با خوابیدن در شرایط صحیح بهبود بخشید.

فروشگاه کالای خواب بالیشما

قبل از اینکه در مورد بهترین شرایط خوابیدن صحبت کنم، بیایید نگاهی دقیق تر به شرایط خواب بیندازیم و چرا برای سلامت خواب شما بسیار مهم است.

شرایط خواب چیست؟

به این موضوع فکر کنید - اینکه چگونه خود را در حالی که بیدار هستید تحمل می کنید، یک عامل کلیدی برای نحوه گذراندن روز و احساس شما در پایان روز است. اگر شرایط بدنی شما در طول روز خوب باشد - پشت صاف، شانه ها به عقب، به راحتی روی یک جایگاه تکیه گاه بنشینید، و غیره - احتمالاً در طول روز احساس خوبی خواهید داشت. با این حال، اگر شرایط بدن شما بد باشد، احتمالاً با پایان روز احساس سفت، درد یا حتی درد خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی مرتبط مزایا خواب بر روی کاناپه

شرایط خواب به اجزای یکسانی نیاز دارد: موقعیت خواب مناسب، تجهیزات خواب عالی، و توجه آگاهانه به تراز طبیعی بدن شما از سر تا پا. شرایط بد خواب همچنین باعث تشدید دردها و دردهای بیداری در لگن، پشت، شانه ها و گردن می شود و می تواند مسائل جدیدی با درد و سفتی در سراسر بدن، به ویژه در مفاصل و در نقاط فشار خاص ایجاد کند.

شرایط خواب سالم چگونه به نظر می رسد و چه احساسی دارد؟

شرایط خواب خوب بدن شما را آرام و در یک راستا می کند و هم ترازی با موقعیت ستون فقرات شما شروع می شود. هنگام دراز کشیدن برای خواب، ستون فقرات شما باید از انحنای طبیعی خود پیروی کند.

3 انحنای مختلف در ستون فقرات وجود دارد - در گردن، وسط پشت و پایین کمر. برای اینکه این منحنی ها به طور طبیعی در طول خواب سقوط کنند، باید تمام بدن حمایت شود. یک شرایط خواب خوب باعث می شود تا این منحنی های طبیعی در طول شب حفظ شوند. علاوه بر این که ستون فقرات شما در موقعیت طبیعی خود واقع شده است، شرایط خواب خوب باعث می شود که باسن، شانه ها و سر شما در یک ردیف قرار گیرند.

آیا بدن شما درهنگام خواب در یک راستا است؟

یک لحظه به شرایط ایده ال بدن فکر کنید. سرتان بالای شانه هایتان نگه داشته می شود - نه به عقب هل داده شده یا به سمت جلو کشیده نمی شود - نه به جلو یا عقب فشار داده شود. با درگیر شدن عضلات هسته، ستون فقرات شما از 3 منحنی طبیعی خود پیروی می کند.

همین شرایط اولیه در مورد خواب نیز صدق می کند. اما چند تفاوت اساسی وجود دارد :

  • وقتی بیدار هستیم، ماهیچه ها و رباط های بدن ما به طور فعال برای حفظ شرایط بدن ما، چه در حال حرکت یا بی حرکت، کار می کنند. در طول خواب، ماهیچه ها و رباط ها شل می شوند. این آرامش برای بهبود و جوان سازی آن بافت ها ضروری است.
  • شرایط ما در طول خواب نسبت به بسکمک از فعالیت های بیداری ثابت تر است. ما در طول روز بیداری نیز حالت ایستا را حفظ می کنیم - نشستن روی جایگاه، ایستادن پشت پیشخوان آشپزخانه و غیره. اما در هیچ نقطه ای در طول 24 ساعت شبانه روز شرایط ما برای مدت طولانی تری نسبت به زمان خواب ثابت نمی ماند.

پشت، شکم یا پهلو: بهترین شرایط خواب چیست؟

خلاصه بستگی داره راز در انتخاب بهترین شرایط خواب این است که از فردی به فرد دیگر بر اساس ویژگی های فیزیکی و پزشکی شما از جمله شرایط سلامتی از قبل موجود فرق دارد.

یا همانطور که دکتر راشل سالاس از دانشگاه جانز هاپکینز بیان می کند، اخطارهایی برای هر شرایط خواب وجود دارد. بیایید نگاهی به هر موقعیت خواب معمولی بیندازیم و مزایا و معایب همه چیز از کمردرد گرفته تا آپنه خواب را ببینیم.

خوابیدن به پشت

اگربه پشت خواب هستید، در اقلیت هستید - فقط هشت تا ده درصد از مردم به پشت میخوابند .و در حالی که خوابیدن به پشت می تواند جنبه های منفی داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که خوابیدن به پشت چیز بدی است. در واقع، مانند تمام موقعیت های خواب، خوابیدن به پشت می تواند برای سلامتی و شرایط خواب شما مفید باشد. برای برخی، ممکن است در واقع موقعیت خواب بهینه باشد.

مزایای خوابیدن به پشت

خوابیدن به پشت می تواند فواید قابل توجهی برای سلامتی شما داشته باشد، از جمله:

  • درد کمتر: شما از عضلات خود حمایت بیشتری می کنید و کمتر احتمال دارد که در هنگام خواب گردن خود را تحت فشار قرار دهید. وقتی به پشت دراز می کشید، از ستون فقرات خود نیز حمایت می کنید. افراد مبتلا به آرتروز معمولا راحت تر می خوابند .
  • پوست جوان: هیچ راه حل جادویی وجود ندارد که بتواند چین و چروک ها را یک شبه صاف کند - اما افرادی که پشت می خوابند در مقایسه با سایر حالت های خواب از خطوط و چین و چروک کمتری برخوردار هستند.
  • به بدن شما کمک می کند تا به طور طبیعی هماهنگ شود: خوابیدن به پشت، وزن شما را به طور مساوی توزیع می کند، بدون اینکه فشار بیش از حد روی هیچ بخشی از بدن شما وارد شود. از حالت خوابیدن به پشت - و با تشک و بالش مناسب - بدن شما می تواند به طور طبیعی در یک راستا قرار گیرد. استفاده از یک بالش سفت - نه خیلی بزرگ یا ضخیم - در زیر زانوها نیز می تواند به حفظ تراز طبیعی ستون فقرات شما کمک کند، به عضلات پشت شما کمک می کند تا آرام شوند و فشار روی ستون فقرات شما کاهش یابد.
  • تحرک کمتر در طول شب: افراد پشت خواب به میزان افراد خوابیده در موقعیت های دیگر در طول شب حرکت نمی کنند، که به حفظ شرایط خواب خوب کمک می کند و به خواب آرام تر کمک می کند.

اگر کمردرد دارید، خوابیدن به پشت می تواند ناراحت کننده باشد - و نتیجه معکوس داشته باشد. بعد از صحبت با پزشک، به جای خوابیدن به پهلو سعی کنید. برخی از انواع گردن درد نیز ممکن است با خوابیدن به پشت تشدید شود. وقتی صحبت از خواب راحت همراه با درد به میان می آید، ایده خوبی است که پوزیشن های مختلف را امتحان کنید تا مشخص کنید چه چیزی بیشترین آرامش و رهایی از تنش را به شما می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1570

به "فروشگاه کالای خواب بالیشما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه کالای خواب بالیشما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید