قدرت مک بوک ایر با تراشه M1 و عمر باتری 18 ساعتی

به گزارش تور کانادا، اولین مک اپل که از چیپست M1 خود استفاده می کند مک بوک ایر با تراشه M1 است. این احتمالاً نباید تعجب آور باشد، زیرا مک بوک ایر محبوب ترین مک و پر فروش ترین نوت بوک 13 اینچی در جهان است.

قدرت مک بوک ایر با تراشه M1 و عمر باتری 18 ساعتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد این طراحی نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است، اما پردازنده های اینتل را رها کرده و مستقیماً وارد قلمرو M1 می شود. این بدان معنی است که شما یک لپ تاپ کاملاً بی صدا و بدون فن دریافت می کنید.

بر اساس ادعای اپل، این اطلاعات بدین معنا هستند که مک بوک ایر، 3.5 برابر عملکرد پردازنده قوی تر از نسل قبلی ایر و 5 برابر گرافیک سریعتر را داراست. گفته می شود SSD ها نیز دو برابر سریعتر هستند.

جدا از عملکرد بسیار بهتر، شما همچنین عمر باتری بهتری نیز خواهید داشت. برای مرور وب در وای فای، مک بوک ایر جدید شما حداکثر 15 ساعت دوام خواهد آورد، در حالی که اگر فقط ویدیو را بصورت آفلاین پخش کنید، 18 ساعت ادامه خواهد داشت. این 6 ساعت بیشتر از مدل قبلی خود است و طولانی ترین عمر باتری در مک بوک ایر است. اپل همچنین می گوید شما می توانید دو برابر بیشتر از قبل با یک بار شارژ تماس ویدیویی داشته باشید.

نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ اکنون از فضای رنگی P3 پشتیبانی می کند و دارای 400 نیت روشنایی و همچنین فناوری True Tone استنیز. Wi-Fi 6 در آن وجود دارد، Touch ID هنوز در دسترس است و شما دو پورت Thunderbolt با پشتیبانی از USB 4 دارید.

مک بوک ایر با پیش سفارش M1 امروز از 999 دلار آغاز شده است. مدل ابتدایی دارای تراشه M1 با 8 هسته پردازنده و 7 هسته GPU، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. برای یک هسته GPU اضافی و دو برابر فضای ذخیره سازی، باید 250 دلار اضافی پرداخت کنید. این لپ تاپ دارای macOS Big Sur است و هفته آینده با رنگ های خاکستری، طلایی و نقره ای در دسترس خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 821

به "قدرت مک بوک ایر با تراشه M1 و عمر باتری 18 ساعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت مک بوک ایر با تراشه M1 و عمر باتری 18 ساعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید