محمدرضا گلزار تکذیب کرد؛ مهران رجبی همچنان می تواند!

به گزارش تور کانادا، محمدرضا گلزار، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، خبر اجرای ویژه برنامه تحویل سال تلویزیون را تکذیب کرد. او در این مورد نوشت: خبری پخش شده مبنی بر حضور من در تلویزیون برای برنامه سال تحویل، که رسما تکذیب می کنم. آخرین همکاری محمدرضا گلزار با صداوسیما مربوط به برنامه برنده باش بود که پخش آن در سال 98 متوقف شد.

محمدرضا گلزار تکذیب کرد؛ مهران رجبی همچنان می تواند!

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این برخی رسانه ها از حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال خبر داده بودند. ضمن این که یکی دیگر از منابع خبری از اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از طریق حامد سلطانی و سیدبشیر حسینی خبر داده بود. حامد سلطانی که با اجرای مسابقه میدون شناخته شد، طی یکی دوسال اخیر اجرای برنامه های سلام صبح بخیر، حسینیه معلی و اعجوبه ها را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل تازه مسابقه اعجوبه ها را روی آنتن دارد.

سیدبشیر حسینی هم برای نخستین بار به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی عصر تازه حاضر شد. او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به مجید اسماعیلی داد. حسینی در سال 1401 به عنوان مجری اولین تجربه خود را در این عرصه با اجرای برنامه رویانیم پشت سرگذاشت. این برنامه همچنان از شبکه سوم در حال پخش است.

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در سال های اخیر به تناوب برعهده رضا رشیدپور و احسان علیخانی بوده است که در غیابشان تلویزیون احتمالا رو به سوی گزینه محبوب این روزهایش، مهران رجبی هم خواهد آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1727

به "محمدرضا گلزار تکذیب کرد؛ مهران رجبی همچنان می تواند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا گلزار تکذیب کرد؛ مهران رجبی همچنان می تواند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید