نکاتی که باید قبل سفر به نمایشگاه گوانجو بدانید

به گزارش تور کانادا، این نکته‌ها برای تورهای گروهی نمایشگاهی بین‌المللی گوانجو یا چاینا پلاس گردآوری شده است که رعایت این نکات تا حدی بر روی کیفیت سفر تجاری شما تاثیر گذار است.

نکاتی که باید قبل سفر به نمایشگاه گوانجو بدانید

واحد پول کشور چین یوان است. در چاینا پلاس 2020 همراه خود یوان داشته باشید و از خرد کردن و تعویض پول در مراکز غیر مجاز خودداری نمایید و به این نکته نیز توجه نمایید که پول تقلبی در کشور چین زیاد بوده و برای تبدیل ارز خود با مشورت راهنمای گروه فقط از باجه های بانک (Bank Of China ) یا صرافی های معتبر استفاده نمایید.

برگزاری نمایشگاه گوانجو، بدون رزرو نمودن هتل هرگز به شهر گوانگجو سفر نکرده زیرا در ایام نمایشگاه قیمت هتل‌ها دو تا سه برابر افزایش می‌یابد و شانس یافتن هتل برای شما بسیار کم خواهد بود.

وسایل تیز و برنده و اشیاء ممنوعه را در ساک داخل پرواز نگذاشته و در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌نمایید آن را با خود به داخل هواپیما ببرید.

ورود و خروج به هر میزان ارز و هر کالا به جز گیاهان و حیوانات و مواد شیمیایی غیر مجاز در کشور چین آزاد می‌باشد. گردشگران بسیاری برای خرید به شهرهایی مانند گوانجو سفر می‌کنند، اما باید توجه کنید که تنها می‌توانید به مقدار بار مجازی که بر روی بلیت شما درج شده است، بار به همراه خود داشته باشید که تقریبا به ازای هر کیلو بار باید 50 هزار تومان هزینه پرداخت نمایید.

آب و هوای شهرهای گوانجو، پکن و شانگهای در فصل های بهار و تابستان کاملا معتدل بوده و زمان رسمی کشور چین 4.5 ساعت جلوتر از تهران است.

آب شهری کشور چین قابل خوردن نبوده و برای آشامیدن از آب های معدنی استفاده نمایید، که قیمت آب زیاد گران نیست.

رانندگان تاکسی کشور چین در مکالمه زبان انگلیسی ضعیف عمل می‌کنند و به هر منظور که از هتل خارج بشوید و تحت هر شرایطی به همراه خود کارت هتل را داشته باشید. سرویس‌های چاینا پلاس روزانه از جلوی هتل، شما را به این نمایشگاه می‌برند و بازمی‌گردانند که به شما توصیه می‌کنیم با رعایت ساعت، بهتر است از آنها استفاده نمایید.

بهترین راهنما در این سفر راهنمای گروه شما بوده که در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشاوره و یا نیاز به اخذ آدرس به راهنمای باتجربه خود مراجعه فرمایید.

حتما چند قطعه عکس جهت سهولت گرفتن کارت ورودی نمایشگاه گوانجو، به همراه خود داشته باشید. همچنین هنگام ثبت نام و در یافت کارت ورود به نمایشگاه گذرنامه همراه داشته باشید.

کارت ویزیت انگلیسی و یا انگلیسی به فارسی همراه داشته باشید و هنگام ورود به نمایشگاه چاینا پلاست حتما از بروشورها و نقشه هایی که توزیع می‌شود، استفاده نمایید.

مواظب جیب و کیف و لوازم با ارزش خود باشید و از خرید هر گونه لوازم الکترونیکی مانند موبایل و لپ‌تاپ از دستفروشان خارج از نمایشکاه و در سطح شهر خودداری نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 242

به "نکاتی که باید قبل سفر به نمایشگاه گوانجو بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که باید قبل سفر به نمایشگاه گوانجو بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید