همه چیز درباره سریال از سرنوشت؛ فصل چهارم این سریال ساخته می گردد؟

به گزارش تور کانادا، فصل چهارم سریال ازسرنوشت در حال نگارش است. این خبر را محمدرضا خردمندان کارگردان این سریال داد و یادآور شد که برای فصل بعدی از سرنوشت صحبت هایی شده، نویسنده های ما در حال جلو بردن داستان اند.

همه چیز درباره سریال از سرنوشت؛ فصل چهارم این سریال ساخته می گردد؟

خبرنگاران| مجموعه تلویزیونی از سرنوشت که تا به امروز سه فصل از آن روزی آنتن صداوسیما رفته است، به نظر می رسد که کارگردان این سریال تصمیم دارد تا فصل جدیدی از سریال از سرنوشت را بسازد و برای سال 1400 پخش کند. محمدرضا خردمندان کارگردان این سریال، از نگارش فصل چهارم از سرنوشت اطلاع داد و یادآور شد که برای فصل بعدی از سرنوشت صحبت هایی شده، نویسنده های ما در حال جلو بردن داستان اند. اگر به این برایند برسیم که قصه نهایی دچار افت نمی شود و بهتر از قبل عمل نموده ایم، فصل چهار ساخته می شود. پیش بینی ما این است که سریال، ادامه پیدا می نماید.

به گزارش خبرنگاران، بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، در تبادل نظر با رسانه ها گفته است که فراوری سریال از سرنوشت 4 تا خاتمه سال 1399 آغاز می شود و در سال 1400 روی آنتن می رود. فراوری فصل های 5 و 6 هم در حال برنامه ریزی است. دارا حیایی بازیگر نقش هاشم نیز در تاکید سخنان ملک محمدی گفت: نکته جالب در تماس های مردمی با ما درخواست مردم برای فراوری فصل های بعدی سریال است که به ما انگیزه می دهد.

فصل سوم سریال از سرنوشت دهم آبان ماه امسال روی آنتن شبکه دو سیما نهاده شد و در 12 آذرماه به خاتمه رسید. کارگردانی فصل اول و سوم این سریال را محمدرضا خردمندان برعهده داشت و فصل دوم از سرنوشت با کارگردانی علیرضا بذرافشان ساخته شد. اما تهیه نمایندگی تمامی فصل های این سریال برعهده علی اکبر تحویلیان بود.

موضوع سریال از سرنوشت امید بخشی و تشویق برای کوشش جهت رسیدن به آرزوهاست. به نظر می رسد که فصل سوم سریال از سرنوشت خاتمه خوبی داشته است. در خاتمه فصل دوم این سریال خاکپور با دادن سوله ای به هاشم و سهراب به بعضی مسائل آن ها خاتمه داد و زندگی تازه ای را برای این دو رفیق رقم زد، در فصل سوم نیز بسیاری از مسائل این دو شخصیت حل شد و آن ها به سمت زندگی تازه ای کشانده شدند.

ماجرا های سهراب و هاشم در فصل جدید

در فصل سوم سریال از سرنوشت، سهراب نه تنها پدر واقعی اش را پیدا و با او آشتی کرد، بلکه توانست به عشق دوران نوجوانی خود یعنی آرزو برسد و همه موانع را از سر راه بردارد. هاشم نیز با معرفی خود به پلیس پیروز شد گرهی عظیم را در زندگی اش باز نموده و از سویی نغمه را بار دیگر به دست آورد و به آینده امیدوار شود.

براساس نظر بینندگان مجموعه تلویزیونی از سرنوشت، جمع بندی خوب این سریال باعث شده بود که تکلیف همه شخصیت ها روشن شود و از سویی نه همه چیز به شکل رویاگونه و دور از واقعیت به خاتمه برسد و نه این که فرجامی ناخوشایند داشته باشد.

اگر ساخت سریال از سرنوشت قطعی شود، باید منتظر ماجرا هایی جدید از دو رفیق قدیمی باشیم. سهراب در فصل چهارم این سریال، زندگی تازه ای را پیش رو دارد. او صاحب خانواده ای است که از او حمایت می نمایند. همچنین، سهراب وارد مرحله تاهل در زندگی اش می شود و باید بتواند زندگی مشترکش با آرزو را بسازد که در این میان ممکن است با چالش هایی روبرو شود.

سهراب پدری ثروتمند دارد که قطعا در زندگی او تاثیر خواهد گذاشت. محتمل است که سهراب همچنان ترجیح بدهد روی پای خودش ایستاده و بدون حمایت اقتصادی پدر، کارگاه خودشان را به همراه هاشم اداره نمایند که در این صورت او باز هم با گره ها و گرفتاری هایی روبرو می شود.

البته، هاشم نیز در فصل چهارم، زندگی تازه ای را آغاز می نماید که در ادامه باید رابطه اش را با همسرش نغمه بازسازی کند. از سویی او از گذشته خود درس گرفته و احتمالا بعضی بلندپروازی هایش را فراموش می نماید. هاشم کار سختی در پیش خواهد داشت؛ او باید اعتمادی را که از بین رفته بود را دوباره به دست بیاورد که کاری بسیاری سخت است و باید در این جهت از هیچ کوششی چشم پوشی نکند.

خلاصه ای از فصل اول تا سوم سریال از سرنوشت

سریال از سر نوشت قصه دوران نوجوانی و جوانی دو کاراکتر اصلی، یعنی هاشم و سهراب و اتفاقات زندگی آن ها را روایت می نماید که ایفای نقش آن ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند. همه چیز از رفاقت این دو پسربچه بی سرپرست آغاز می شود. آن ها دوران کودکی و نوجوانی خود را در خانه الیاسی به سر می برند.

رفاقت و دوستی آن ها به قدری منحصر به فرد است که برای کنار هم بودن حاضرند از یکی از آرزو های عظیمشان که داشتن خانواده است، چشم پوشی نمایند. سهراب و هاشم در این جهت با ماجرا هایی رو به رو می شوند که مضمون اصلی داستان سریال را تشکیل می دهد.

با این حال، هاشم و سهراب که آرزو های عظیمی را در سر می پرورانند، فراز و نشیب های زندگی شان آینده ای متفاوت برای شان رقم می زند. با خواندن این خلاصه داستان از سریال ممکن است، ناخودآگاه مجموعه تلویزیونی بچه مهندس در ذهنتان پدیدار شود که داستانش شباهت بسیاری با این سریال داشت، اما تهیه نماینده و کارگردانان سریال از سرنوشت تاکید نموده اند که به هیچ وجه این سریال به لحاظ قصه، داستانک ها، ساختار و... هیچ شباهتی به سریال بچه مهندس ندارد.

در فصل اول این سریال دیدیم که هاشم و سهراب زندگی خود را در مرکز نگهداری بچه ها سپری کردند، در فصل دوم این دو زندگی مستقلی را آغاز نموده و به یک کارگاه ریخته گری رفتند و در آنجا کار یاد گرفته و مشغول به کار می شوند، اما صاحب کارگاه حقوق آن ها را پرداخت نکرد.

در ادامه سریال، سهراب و هاشم با یاری یک کاخانه دار نیکوکار کارگاه مستقلی را دایر کردند. با این حال، سهراب نیز به دانشگاه رفته ومهندس شد و هاشم که دلباخته دختری به نام نغمه بود، انتها با او نامزد شد. از سویی دیگر، سهراب نیز عاشق دختری به نام آرزو می شود که نقس او را مونا کرمی بازی می نماید.

در فصل سوم سریال از سرنوشت هاشم و سهراب عظیم تر شده و زندگی آن ها سرو سامان گرفته، اما با مسائل جدی روبرو می شوند. هاشم در حال برگزاری مراسم عروسی خود با نغمه است، پلیس در حین مراسم او به سراغش می آید و به جرم حمل بار قاچاق او را دستگیر می نماید و مراسم عروسی او بهم می خورد.

سهراب به دنبال آقای ساکت کسی که مسئول این کار است می شود، اما نه تلفنش را جواب میدهد و نه کسی در کارخانه اش از او خبر دارد، هاشم به سراغ خانه مادرش می رود، اما مادر آقای ساکت آدرس خانه او را نمی دهد، حال هاشم باید خودش به دنبال آقای ساکت بشود و او را پیدا کند، تا بتواند دوستش هاشم را از این مخمصه نجات دهد.

منبع: فرادید
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 974

به "همه چیز درباره سریال از سرنوشت؛ فصل چهارم این سریال ساخته می گردد؟" امتیاز دهید

21 کاربر به "همه چیز درباره سریال از سرنوشت؛ فصل چهارم این سریال ساخته می گردد؟" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال از سرنوشت؛ فصل چهارم این سریال ساخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید