چند برابر شدن نشست های مجازی در دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در 7 ماه گذشته 130 رویداد بین المللی و 237 نشست علمی برگزار نموده ایم.

چند برابر شدن نشست های مجازی در دانشگاه علامه طباطبایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای حسین سلیمی در یازدهمین نشست مجازی معاونان مدیران بین الملل دانشگاه ها که با حضور وزیر علوم برگزار گردید، ادامه داد: در 7ماه گذشته 130 رویداد بین المللی و 237 نشست علمی داشته ایم که برای مثال نشست زبان شناسی ما از با کیفیت ترین ها بوده و نشست های مجازی ما هم چندین برابر شده است.

آقا سلیمی اضافه نمود: مسئولان 120 دانشگاه و مرکز علمی از این نشست استفاده می کردند.

وی گفت: براساس واژگان جدیدی که در عرصه های جهانی به کار می رود با پدیده از جاکندگی یا رهایی از جغرافیا در پدیده های اجتماعی روبرو هستیم.

سلیمی اضافه نمود: باتوجه به اینکه دانشگاه ها در جغرافیای معینی هستند در عرصه فعالیت های جهانی شاهد این هستیم که شبکه جهانی دانش، شکل گرفته است. دانشگاه علامه طباطبایی هم توانسته جهش قابل قبولی داشته باشد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نخستین بار طرح هایی با مشارکت سازمان جهانی و یونسکو در حوزه ارتباطات شکل داده و در عرصه آموزش های بین المللی هم با دولت های روسیه، قزاقستان و... نشست داشته ایم که با قدرت ادامه دارد و دوره های جدیدی با حضور کشور های دیگر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 781

به "چند برابر شدن نشست های مجازی در دانشگاه علامه طباطبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند برابر شدن نشست های مجازی در دانشگاه علامه طباطبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید