21 فوتی و 48 مصدوم، آخرین آمار حادثه آبادان

به گزارش تور کانادا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تا صبح امروز آدینه پیکر 21 شهروند از زیر آوار های متروپل شناسایی، رهاسازی و به آرامستان آبادان انتقال یافته است.

21 فوتی و 48 مصدوم، آخرین آمار حادثه آبادان

به گزارش جمعیت هلال احمر خوزستان، وحید شعبانی ضمن تقدیر از کوشش همه جانبه همه عوامل امدادی و دست اندرکاران در پنجمین روز از عملیات امدادرسانی به متاثرین حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: با کوشش های شبانه روزی و بدون وقفه تیم های جستجو و نجات، آواربردار، آنست، آتش نشان ها و نیرو های جهادی تا صبح امروز آدینه 6 خردادماه پیکر 21 شهروند از زیر آوار ها شناسایی، رهاسازی و به آرامستان آبادان انتقال یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بعلاوه با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات، اضافه نمود: تا کنون 48 نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته اند.

وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه، گفت: شرایط ناپایدار سازه ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی روبرو نموده است.

شعبانی در خاتمه بار دیگر تاکید نمود: جمعیت هلال احمر تا خاتمه عملیات آواربرداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم شکیبا، نجیب و فهیم آبادان خواهد ماند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1598

به "21 فوتی و 48 مصدوم، آخرین آمار حادثه آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 فوتی و 48 مصدوم، آخرین آمار حادثه آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید