آموزش ثبت نام و استفاده از واتساپ در چند دستگاه و لاگین همزمان در چهار دستگاه بدون احتیاج به گوشی

به گزارش تور کانادا، چند روز پیش خبر پشتیبانی واتساپ از لاگین به چندین دستگاه بدون احتیاج به گوشی موبایل را منتشر کردیم. ویژگی که سال ها منتظرش در یکی از برترین و محبوب ترین برنامه های پیغام رسان بودیم و اینکه در نسخه بتای آن قابل استفاده است.

آموزش ثبت نام و استفاده از واتساپ در چند دستگاه و لاگین همزمان در چهار دستگاه بدون احتیاج به گوشی

هم اکنون، کاربران نسخه بتای واتساپ iOS و اندروید می توانند از این ویژگی استفاده نمایند. این ویژگی به شما امکان می دهد همزمان وارد حساب کاربری واتساپ خود در 4 دستگاه شده و برای ارسال پیغام احتیاجی به تلفن همراه نداشته باشید.

آنچه که بسیار جالب است و مانع عظیم و اصلی بر سر راه این ویژگی بود؛ پشتیبانی از رمزنگاری پایان به پایان روی همه دستگاه ها و اطمینان داشتن از سطح امنیتی مشابه برنامه پیش فرض گوشی موبایل است.

در ادامه می خواهیم نحوه کار با واتساپ چند دستگاهه و کارهایی که می توانید با این ویژگی نو و مجذوب کننده انجام دهید را آنالیز کنیم:

چگونه در واتساپ چند دستگاهه ثبت نام کنیم؟

1- اپلیکیشن واتساپ را باز کنید.

2- روی منوی Overview یا آیکون سه نقطه عمودی ضربه بزنید.

3- گزینه Linked Devices را لمس کنید.

4- سراغ گزینه Multi-device beta بروید.

5- Join beta را بزنید.

6- رفتن به نسخه بتا با عدم اتصال دستگاه های فعلی به واتساپ موبایل همراه است. گزینه Continue را بزنید تا به واتساپ چند دستگاهه بتا وصل شوید.

7- وقتی به نسخه بتا وصل شدید؛ می توانید یک دستگاه نو را به حساب کاربری خود با کلید Link a device متصل کنید. پیش از این کار، روی دستگاه نو باید وارد سایت web.whatsapp.com شوید.

8- کد گوشی را وارد نموده یا به وسیله اطلاعات بیومتریک احرازهویت شوید و بعد با استفاده از کیو آر کد خوان، کد QR روی واتساپ وب را در دستگاه نو اسکن و شاسایی کنید.

9- اکنون، باید دستگاه نو شما به حساب کاربری واتساپ شما وصل شده باشد و بتوانید با این دستگاه نو بدون احتیاج به گوشی یا اتصال واتساپ به اینترنت روی گوشی، کارهای خود را انجام دهید.

به همین طریق، می توانید تا چهار دستگاه به حساب کاربری واتساپ خود وصل نموده و همزمان در آن ها لاگین نموده باشید.

آیا می توانم از حساب کاربری واتساپ خود در بیش از یک گوشی استفاده کنیم؟

چند محدودیت برای استفاده از ویژگی چند دستگاهی در واتساپ نو وجود دارد. نخست، این ویژگی فقط به یک گوشی محدود شده است. بنابراین، راهی وجود ندارد که بتوانید از یک حساب کاربری واتساپ روی چند گوشی بهره ببرید. مانند گذشته، برای اتصال دستگاه های نو به واتساپ خود باید از گوشی بهره ببرید و تنها تغییر این است که دیگر در ادامه کار با دستگاه ها و ارسال پیغام، احتیاجی به گوشی نیست.

اگر 14 روز از واتساپ روی گوشی خود استفاده نکنید؛ اتصال دستگاه های دیگر به آن قطع شده و باید دوباره دستگاه های نو را احرازهویت و پیوند دهید.

بسیاری از کاربران، به ویژه آن هایی که چندین گوشی اندرویدی دارند؛ مشتاقانه منتظر این ویژگی هستند که مانند تلگرام بتوانند از یک حساب کاربری واتساپ روی چند گوشی استفاده نمایند ولی به نظر می رسد هنوز باید منتظر ماند.

فعلا هم ویژگی واتساپ چند دستگاهه محدود به نسخه بتا است و فقط کاربرانی که واتساپ بتای نسخه نو را نصب و استفاده می نمایند؛ به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. اگر نسخه بتای واتساپ را نصب کردید ولی تنظیمات آن را مشاهده نمی کنید؛ باید اندکی صبر کنید تا این سرویس وارد فازهای بعدی گردد.

آنچه در واتساپ چند دستگاهه کار نمی نماید

چون این ویژگی به تازگی آغاز به کار نموده است؛ چند مورد هست که هنوز روی این سرویس کار نمی نمایند. لیست کامل آن ها را در زیر مشاهده کنید:

1- مشاهده زنده موقعیت مکانی در دستگاه های همراه

2- پین کردن چت در واتساپ تحت وب یا دسکتاپ

3- پیوستن، مشاهده و بازنشانی ها در گروه ها برای واتساپ تحت وب و دسکتاپ. برای این کار احتیاج به واتساپ گوشی دارید.

4- ارسال پیغام یا تماس با فردی که از یک نسخه بسیار قدیمی واتساپ روی گوشی استفاده می نماید و با دستگاه های نو متصل شده به واتساپ شما کار نمی نماید.

5- تماس از Portal یا واتساپ دسکتاپ روی دستگاه های لینک شده که هنوز در ویژگی نو واتساپ چند دستگاهه احرازهویت نشدند.

6- دیگر حساب های کابری واتساپ در Portal کار نمی نمایند؛ وقتی که یک حساب کاربری را در واتساپ چند دستگاهه استفاده می کنید.

7- کاربران WhatsApp Business نمی توانند نام تجاری خود را ویرایش نموده یا برچسب واتساپ وب و دسکتاپ را تغییر دهند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1254

به "آموزش ثبت نام و استفاده از واتساپ در چند دستگاه و لاگین همزمان در چهار دستگاه بدون احتیاج به گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ثبت نام و استفاده از واتساپ در چند دستگاه و لاگین همزمان در چهار دستگاه بدون احتیاج به گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید