آیا مهاجرت جنجالی نیوشا ضیغمی به اروپا حقیقت دارد؟ (تور اروپا ارزان)

به گزارش تور کانادا، استناد این دسته از رسانه های داخلی برای دامن زدن به ادعای مهاجرت نیوشا ضیغمی و خانواده اش، تصاویری است که آن ها سال ها قبل منتشر نموده اند.

آیا مهاجرت جنجالی نیوشا ضیغمی به اروپا حقیقت دارد؟ (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرنگاران | این اولین باری نیست که بعضی سایت ها و رسانه های داخلی شایعه مهاجرت نیوشا ضیغمی را مطرح می نمایند، البته به نظر می رسد که آخرین بار هم نخواهد بود. به این علت که درست پس از یک ماه بار دیگر بعضی رسانه ها به این شایعه پرتکرار سال های اخیر دامن زده اند. اما همانند گذشته با واکنش این بازیگر روبرو نشده است.

به گزارش خبرنگاران ، استناد این دسته از رسانه های داخلی برای دامن زدن به شایعه مهاجرت نیوشا ضیغمی و خانواده اش، تصاویری است که آن ها سال ها قبل منتشر نموده اند.

البته این تنها شایعه ای نیست که در خصوص نیوشا ضیغمی و خانواده اش منتشر شده است. در این رابطه بعضی سایت ها مدعی شده اند که این بازیگر از همسرش جدا شده است.

این رسانه ها برای اثبات ادعای خود گفته اند که نیوشا ضیغمی تصاویر مشترک اش با همسرش را پاک نموده و این مسئله احتمالا به طلاق آن ها ارتباط دارد.

این در حالی است که نیوشا ضیغمی در طول ماه های اخیر هیچ صحبتی در خصوص این شایعه نداشته است و به نظر می رسد که این ادعا نیز همانند دیگر ادعا ها صحت نداشته باشد.

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1688

به "آیا مهاجرت جنجالی نیوشا ضیغمی به اروپا حقیقت دارد؟ (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مهاجرت جنجالی نیوشا ضیغمی به اروپا حقیقت دارد؟ (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید