اجرای بیش از 60 پروژه شهری در منطقه14

به گزارش تور کانادا، شهردار منطقه14 در جلسه هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران، بر کوشش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و برطرف نیازهای شهروندان تاکید نمود و از اجرای 60 پروژه شهری در این منطقه اطلاع داد.

اجرای بیش از 60 پروژه شهری در منطقه14

به گزارش خبرنگاران، در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران که با حضور مدیر شبکه ناظرین، شهردار منطقه14 و مدیران شهری و اجرایی برگزار گردید، موضوعات مختلف شهری، نقاط قوت، چالش ها و راهکارهای عملیاتی در راستای ارائه خدمت بهینه به شهروندان منطقه مورد تحقیق و آنالیز نهاده شد.

در این جلسه رئیس شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های مدیریت شهری منطقه14 به منظور پیگیری و رسیدگی به موضوعات شهری و مطالبات مردمی، همکاری گروهی با نگاه مردمی را در بهبود عملکرد وارائه خدمات کیفی تر موثر برشمرد.

حسین امانلو با اشاره به فعالیت شبکه ناظرین در راستای مشارکت شهروندان در بیان دغدغه ها و مسائل شهری، از لزوم شناسایی آسیب ها، تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی ظرفیت های انسانی و فرهنگی و نظارت های میدانی و عملکردی برای برطرف مسائل و بهبود کیفیت زندگی مردم تاکید نمود.

شهردار منطقه 14 نیز با اشاره به لزوم نگاه پاسخگویی به مردم بعلاوه ضرورت مشارکت های اجتماعی برای مرتفع شدن مسائل و بسترهای مناسب فرهنگی گفت:خوشبختانه با همیاری مردم دارالمومنین تهران، همه برنامه ها و فعالیت ها، دلی و با مشارکت خود مردم پیش می رود.

محمدامین سالاری پور با اشاره به اجرای بیش از 60 پروژه شهری از سال گذشته تا امروز در منطقه14 و کسب رتبه های برتر مدیریت شهری در زمینه پاسخگویی و پیگیری مسائل شهروندان، ابراز امیدواری کرد:با بهره مندی از ظرفیت های انسانی، فرهنگی، مذهبی و همیاری و نگاه دغدغه مند و مردمی شبکه ناظرین شهرداری، بیش از بیش برای توسعه منطقه و ایجاد شهری رضایت محور برای همه اقشار قدم های مصمم تری بر می داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1726

به "اجرای بیش از 60 پروژه شهری در منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 60 پروژه شهری در منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید