اختلالی در پرواز های فرودگاه قشم به وجود نیامده است

به گزارش تور کانادا، عضو هیات مدیره و مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم اظهار داشت: با وجود وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات این فرودگاه به وجود نیامده است.

اختلالی در پرواز های فرودگاه قشم به وجود نیامده است

غلامرضا دهقانی زاده روز شنبه در تبادل نظر با ایرنا گفت: پس از وقوع چندین زمین لرزه با مقایس 6.1، 4.4، 4.7، 4.6، 6.3، 4.2 و 4.5 ریشتر در حوالی بندر خمیر (هرمزگان) و بندر تاریخی لافت جزیره قشم با آنالیز دقیق سطوح پروازی، ابنیه، سامانه های یاری ناوبری و زیرساخت های فرودگاه بین الملی قشم به وسیله متخصصان فرودگاهی، شرایط آن ها عادی و عملیاتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: در پی وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در استان هرمزگان، فرودگاه های این استان برای یاری رسانی به حادثه دیدگان و مصدومین به حالت آماده باش در آمدند.

عضو هیات مدیره و مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم اضافه نمود: در اثر وقوع زمین لرزه های یادشده هیچ خسارتی به این فرودگاه وارد نشده و فرودگاه کاملا عملیاتی و آماده خدمت رسانی است.

از ساعت 2 و 2 دقیقه و هفت ثانیه با مداد شنبه یازدهم تیر 1401 تا کنون 24 بار بندر خمیر و منطقه ها اطراف آن لرزیده که 2 زلزله آن 6.1 و 6.3 ریشتری بوده به طوری که وحشت منطقه ها زلزله زده و شهر های اطراف آن را در بر گرفت و مردم را به خیابان ها و بوستان ها کشاند.

زلزله های پی در پی به ویژه 6.1 و6.3 ریشتری با مداد شنبه - یازدهم تیرماه - در بندر خمیر استان هرمزگان تا به امروز 39 مصدوم و پنج فوتی بر جای گذاشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1612

به "اختلالی در پرواز های فرودگاه قشم به وجود نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلالی در پرواز های فرودگاه قشم به وجود نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید