از سفرهای برون شهری غیرضروری به همدان پرهیز کنید، مسدود شدن سه محور ارتباطی همدان تا اطلاع ثانوی

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در جاده های استان، رانندگان از سفرهای برون شهری غیرضروری در همدان پرهیز نمایند.

از سفرهای برون شهری غیرضروری به همدان پرهیز کنید، مسدود شدن سه محور ارتباطی همدان تا اطلاع ثانوی

صفر صادقی راد با اشاره به مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان بر اثر بارش برف و کولاک، گفت: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان - سنندج، همدان - ملایر و گردنه اسدآباد به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

وی اضافه کرد: محور گنجنامه(همدان- تویسرکان) نیز به علت عدم ایمنی و پیچ های متعدد، هر ساله با نخستین برف بسته شده و تا خاتمه بارش برف مسدود است.

مدیرکل راهداری همدان با تاکید بر اینکه رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این مسیرها خودداری نمایند، یادآور شد: در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه خود داشته باشند.

وی اظهار کرد: راهداران در 34 راهدارخانه مرکزی، مراکز بخش، ثابت و فصلی مستقر و در آماده باش کامل هستند، این گروه ها بلافاصله برای برطرف انسداد های احتمالی وارد عمل می شوند.

صادقی راد ادامه داد: 533 نیروی راهداری با 312 دستگاه انواع ماشین آلات طی بارش های اخیر و از جمله شب گذشته درحال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه ها بوده اند و در حال حاضر نیز این خدمات رسانی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان توضیح داد: در حال حاضر با کوشش نیروهای راهداری عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح جاده های استان همدان در حال اجرا است.

این مسئول تاکید نمود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند.

به گزارش خبرنگاران، استان همدان دارای بیش از پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و 359 کیلومتر راه روستای، یک هزار و 54 کیلومتر راه فرعی، 940 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و 85 کیلومتر آزاد راه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1483

به "از سفرهای برون شهری غیرضروری به همدان پرهیز کنید، مسدود شدن سه محور ارتباطی همدان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سفرهای برون شهری غیرضروری به همدان پرهیز کنید، مسدود شدن سه محور ارتباطی همدان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید