برترین مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل

به گزارش تور کانادا، برترین مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل می تواند کشوری در همین اطراف باشد که شاید تابه حال به آن فکر هم ننموده باشید. ماه عسل همان اتفاق جذابی است که بعد از ازدواج و می دهد و فرصتی است که زوجین در آن به سفر رفته و سعی می نمایند و خوشی را در کنار یکدیگر سپری نمایند . شاید شما سالها پیش به ما هستند رفته باشید شاید سال جاری را برای رفتن به ماه عسل انتخاب نموده باشید و یا شاید اصلا بعد ازدواج به ماه عسل نرفته باشید . در هر حال این مقاله با هدف معرفی کردن مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل در کنار شماست.

برترین مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل

معرفی بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل

یکی از نکاتی که برای ماه عسل باید لحاظ کنید این است که مقصد شما می تواند هر گوشه ای از این جهان باشد و شاید شما تمایلی به اختصاص دادن هزینه فراوان به این سفر نداشته باشید. این نکته نیز قابل تامل است که جهان به طور حتم برای تمام افراد مکان هایی مجذوب نماینده و تماشای دارد که با هر هزینه ای میتوانند سفر نمایند و از مقصد سفر خود لذت ببرند. پس پیشنهاد می کنیم چمدان خود را ببندید و بدون هیچ نگرانی و یا دودلی، با ما در این سفر مجذوب نماینده همراه شوید.

  • موروکو یا مراکش

بدون شک شنیدن نام یک کشور آفریقایی می تواند کمی شما را متعجب کند! که چطور کشور آفریقایی می تواند یکی از بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل باشد؟ اما بدون شک بعد از مطالعه کردن این قسمت شما نیز با ما هم عقیده خواهید شد که مراکش یکی از مقاصد بی نظیر برای گذراندن ماه عسل محسوب می گردد. به لحاظ جغرافیایی این کشور در شمال غرب آفریقا واقع شده و مرکز آن شهر رباط نام دارد. ویژگی های منحصر به فردی در این کشور وجود دارد که سبب شده ارزان و مالی باشد.

غذاهای طبخ شده در این کشور همگی با طعم ها و ادویه های خاص و متفاوتی هستند و به لحاظ اماکن تماشای باید به شما بگوییم که اگر دوست دارید از آفتاب گرم لذت ببرید و بر روی شن های داغ ساحل قدم بزنید، این مکان یکی از از نقاط مورد علاقه شما خواهد بود. سواحل کشور مراکش با دریای مدیترانه همجوار هستند و به علت آب و هوایی که دارد یکی از بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل محسوب می گردد. اما تمام مجذوب نمایندهیت های این مکان به موارد قید شده خلاصه نمی گردد و شما در این کشور با سواحلی تماشای، آسمان کویری پر ستاره و تپه های داغ و شنی زیبایی روبرو هستید.

  • ترکیه، مقصدی مجذوب نماینده و نزدیک

خبر خوش اینکه شما برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارید و می توانید خود را بصورت زمینی و هوایی به کشور ترکیه برسانید. این کشور نیز در دسته بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل قرار داده شده و شما ضمن بهره مندی از طبیعتی بکر، زیبا و دل انگیز، با تاریخ و معماری غنی عثمانی روبرو خواهید شد.

اگر کمی در فضای مجازی جستجو کنید به راحتی متوجه خواهید شد که بعضی از ماه های سال در ترکیه به دلایل مختلف مسافران کمتری دارند و درست در همین زمان ها شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب و مالی سفری مجذوب نماینده و ارزان را تجربه کنید. بناهای تاریخی و بافت سنتی کشور ترکیه در ادغام با جهانی مدرن، یکی از مجذوب نمایندهیت های غیر قابل انکار شهر های این کشور است. در آخر به شما توصیه می کنیم سری هم به مراکز خرید بزنید چون برندهای معتبر و معروفی در شهرهای کشور ترکیه نمایندگی فروش دارند.

  • کشور 72 ملت، هند

باز هم به جستجوی خود در قاره آسیا ادامه می دهیم و این بار به کشور رنگ ها و نور ها می رسیم، یعنی کشور هندوستان. درست است که برای سفر به هند هزینه کمی را پرداخت خواهید کرد و هند یکی از بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل محسوب می گردد، اما بد نیست بدانید که با همین هزینه کم در این کشور چیزهایی خواهید دید که محال است تا آخر عمر آن ها را فراموش کنید. علاوه بر این موارد، این سفر برای شما فرصتی را فراهم می نماید که بتوانید از تمام منطقه ها کشور هند تماشا کنید ضمن اینکه اگر کمی شانس با شما یار باشد و در زمان برگزاری جشنواره های مجذوب نماینده و تماشای کشور هند راهی این کشور شوید، میتوانید خاطرات و لحظات زیبا و پر شوری را ثبت کنید.

برای مثال یکی از جشنواره های مجذوب نماینده کشور هند هولی یا جشن رنگ ها است و جشنواره واونام که یکی دیگر از بی نظیرترین جشن های مردمان هند محسوب می گردد. بعلاوه در این سفر شما این مجال را نیز دارید که سرتاسر کشور هند را با قطار طی کنید و از تماشای کاخ های تماشای، معابد باشکوه، طبیعت زیبا، لباس های خوشرنگ و چشیدن طعم غذاهای عجیب و غریب این کشور لذت ببرید. ناگفته نماند که کشور هند بزرگ و وسیع است، البته اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشید می توانید در کمترین زمان ممکن بیشترین تماشای ها را ببینید و بیشترین لذت را در این کشور لمس کنید.

  • کشور نا آرام ویتنام

ما همچنان قصد داریم در آسیا بچرخیم و بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم. مقصد بعدی که سفری کوتاه به آن خواهیم داشت کشور ویتنام است که شاهد جنگ های خونین و درگیری های فراوانی در خود بوده است. تجربیات تلخ کشور ویتنام سبب شده اند تا این کشور به مکانی تبدیل گردد که شما بتوانید یک زندگی شاهانه را در آن تجربه کنید. تنها کافیست 10 دلار پرداخت کنید و این تجربه مجذوب نماینده را در خاطرات خود ثبت کنید.

در این کشور غذاهای رنگارنگ و خوش طعمی وجود دارند که میتوانید از چشیدن طعم آنها لذت ببرید. البته تنها جاذبه های کشور ویتنام این موارد نیستند و بدون شک این کشور برای تمام افراد با هر سلیقه ای مجذوب نماینده و منحصر به فرد است. از جاذبه های گردشگری و طبیعی این کشور می توان به منظره ها بی نظیر طبیعی در خلیج هالونگ، قایق سواری در بین جزایر، پیاده مزارع پلکانی و همینطور سواحل زیبا و رویایی و بعلاوه لذت بردن از معابد سنتی و تاریخی با معماری مجذوب نماینده این منطقه اشاره نمود.

  • کشور پرتقالی پرتغال

در ادامه می خواهیم به اروپا سفر کنیم و شما را با یکی از کشورهای اروپایی کم هزینه که در دسته بهترین مقاصد ارزان برای ماه عسل قرار دارند آشنا کنیم. کشور پرتغال! بهتر است اینگونه شرح دهم که کشور پرتغال یک ترکیب پیروز از فرهنگ مدرن و سنت است. در این کشور شما می توانید غذاهای بی نظیر و لذیذی را نوش جان کنید که در کنار طعم قهوه های اصیل، خاطرات مجذوب نماینده و لذیذی را برای شما رقم می زنند. برای خوردن قهوه تنها کافی است یک دلار پرداخت کنید و برای خوردن لذیذترین غذاهای این کشور نیز تنها به 2 یورو نیاز دارید.

ناگفته نماند که به رستوران رفتن و انتخاب غذاهای متنوع میتواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. برای اقامت در این کشور به شما پیشنهاد می کنیم که از هاستل ها انتخاب کنید تا به مقدار چشمگیری هزینه های سفر را کاهش داده باشید. به موزه ها بروید و تنها با 12 یورو از بناها و آثار ثبت شده در یونسکو تماشا کنید. بازدید کردن از آثار تاریخی، موزه ها و جاذبه های گردشگری در این کشور هزینه زیادی ندارد و بد نیست بدانید که مردمان کشور پرتغال به شدت مهربان و مهمان نواز هستند و به خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد.

  • کشوری با موقعیتی استوایی، اندونزی

دوباره به آسیا برمیگردیم و شما را به کشوری می بریم که در ناحیه خط استوا مستقر شده است. بدون شک خوردن میوه های استوایی می تواند تجربه ای مجذوب نماینده و به یاد ماندنی باشد. البته تمام مجذوب نمایندهیت های کشور اندونزی به خوردن میوه های استوایی ختم نمی گردد، بلکه این کشور به علت موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در قسمت جنوب شرقی قاره آسیا، بیش از 13 هزار جزیره و ساحل سفید شنی دارد که به واسطه این قابلیت ها، شهرتی جهانی کسب نموده است.

اندونزی پرجمعیت است و در رتبه چهارمین کشور پرجمعیت جهان واقع شده است و از این رو فرهنگ ها و سنت های متفاوتی را در خود جای داده است. آب و هوا در این کشور استوایی است و تنوع بالایی به لحاظ پوشش گیاهی و جانوری دارد. ما این کشور را در دسته مقاصد ارزان برای ماه عسل قرار دادیم چون شما می توانید خورد و خوراک خود را با کمترین قیمت انجام دهید و در اقامتگاه های ارزان و مالی، شب را به صبح برسانید. پیشنهاد ویژه ما بازدید از جزیره بالی و اقامتی هیجان انگیز در آن است.

  • کشوری ارزانی های بی علت، کامبوج

باز هم به آسیا و جنوب شرق آن برمی گردیم و شما را با خود به یکی از منطقه های می بریم که بدون شک از مقاصد ارزان برای ماه عسل محسوب می گردد. شما با انتخاب کشور کامبوج بشدت می توانید هزینه های خود را کم نموده و در آن ها صرفه جویی کنید. این کشور یکی از مقاصد بسیار معروف برای اشخاصی است که دوست دارند از جاذبه های تماشای دیگر نقاط جهان برای ماه عسل خود با کمترین هزینه ها لذت ببرند.

کامبوج در همسایگی ویتنام، تایلند و لائوس قرار گرفته و هزینه ای که شما برای اجاره هاستل و کرایه کردن و اقامت یک شب در آنها پرداخت خواهید کرد تنها 4 الی 5 دلار خواهد بود. هزینه حمل و نقل هم بسیار ناچیز است و از این بابت نیز لازم نیست نگران باشید. ناگفته نماند که با پرداخت همین هزینه های کم و پیش پا افتاده می توانید خود را به تماشای معبد زیبا و باشکوه انگکور وات و قایقرانی کردن در دریاچه زیبای تونله ساپ دعوت کنید.

  • کشور بی نظیر بلغارستان

شما را دعوت می کنیم به یک تجربه مجذوب نماینده در یکی از مقاصد ارزان برای ماه عسل که بدون شک برای شما پر از خاطره های به یاد ماندنی خواهد بود. در کشور بلغارستان می توانید منظره های بی نظیری را مشاهده کنید و بد نیست بدانید که اگر فصل انتخابی شما برای سفر به بلغارستان و گذراندن ماه عسل زمستان است، اسکی کردن یکی از ورزش های مجذوب نماینده و پرهوادار در این کشور محسوب می گردد که می توانید با هزینه ای اندک آن را تجربه کنید. شما با سفر به کشور بلغارستان به راحتی می توانید هزینه های خود را مدیریت نموده و البته در زمستان به علت عدم حضور مسافران در این منطقه، هزینه ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا می نمایند.

  • آفریقای جنوبی، کشور امپراطوری سبز

نام آفریقای جنوبی برای من تداعی نماینده سرسبزی بی نهایت و انتها ناپذیر طبیعت است. بدون شک به خاطر دارید که در جام جهانی 2010، این کشور میزبانی به حق و مهمان نواز بود. در کشور آفریقای جنوبی که در دسته مقاصد ارزان برای ماه عسل قرار گرفته است شما می توانید پارک های ملی متعددی را مشاهده کنید که در آن ها تنوع گیاهی و جانوری، بی نظیر و بی مانند هستند.

برای بازدید از این پارک ها تور های متعدد و متنوعی وجود دارند که با رعایت کردن تمام مسائل امنیتی شما را به بازدید از این اماکن زیبایی میبرند خواهند برد. از جمله شهرهای بسیار پربازدید و پر هوادار آفریقای جنوبی، ژوهانسبورگ و کیپ تان هستند که بدون شک می توانند مقاصدی بی نظیر و مهیج برای زوج های جوان باشند.

  • کشور خانه های رنگارنگ، پورتوریکو

آخرین مقصدی که آن را به عنوان مقاصد ارزان برای ماه عسل به شما معرفی خواهیم کرد کشور پورتوریکو نام دارد. این کشور به لحاظ جغرافیایی در مجموعه جزایر شمال شرق کارائیب واقع شده و یکی از جزایر اسپانیایی محسوب می گردد. این موضوع سبب شده که گردشگران و مسافران زیادی از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات خود به این کشور سفر نمایند.

از جمله مکان ها و زیبایی های این کشور می توان به خانه های رنگارنگ و مجذوب نمایندهی اشاره نمود که به سبک معماری اسپانیایی طراحی و ساخته شده اند. ناگفته نماند که یکی از شهرها به نام شهر سان خوآن است که مرکز این کشور نیز بوده و یکی از شهرهای بشدت زیبا و تماشای این کشور محسوب می گردد. قدمت تاریخی این کشور به 400 سال پیش باز گشته و از جمله جاذبه های آن می توان به جزیره کول برا، مجموعه طبیعی لاپارگوئرا و خلیج پلایا مار چیکیتا اشاره نمود که تماشا و اقامت در آنها خالی از لطف نخواهد بود.

ماه عسلی به شیرینی عسل

در این مقاله ما 10 کشور مختلف که در دسته مقاصد ارزان برای ماه عسل قرار گرفته اند را به شما معرفی کردیم. کشورهایی که در آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارند و فارغ از موقعیت مکانی و جغرافیایی، سفری ارزان و اقامتی مالی را برای شما رقم خواهند زد. البته مقاصد دیگری نیز در جهان وجود دارند که شما با انتخاب آنها می توانید سفری ارزان را تجربه کنید، اما از نظر ما بهترین مقاصد که با کمترین هزینه می توانید مایحتاج خود را در مدت زمان اقامت پوشش دهید، این کشورها هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1642

به "برترین مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد مقرون به صرفه برای ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید