استقلالی ها دیگربه هم اعتماد نمی کنند، آفتی که به جان مدیران افتاد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، کانون بحران بودن برای استقلال و استقلالی ها تبدیل به عادتی ترک نشدنی شده و اگر آبی ها مدتی را بدون بحران سپری کنند باید تعجب کرد. خوشی و ناخوشی در این تیم کاملاً سینوسی است و سرازیری ها خیلی زود به سربالایی می رسد. کافی است یک اتفاق خوشایند در این باشگاه بیفتد تا بلافاصله بحرانی جدید در آن ایجاد شود.

استقلالی ها دیگربه هم اعتماد نمی کنند، آفتی که به جان مدیران افتاد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

تنها یک پیروزی و پس از آن باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی بعد از چند ماه کافی بود تا بحران تازه ای در این تیم شکل گیرد. در حالی که بازیکنان استقلال بابت تعدیل مبلغ قرارداد خود ناراضی بوده و به نظر می رسید بحران اصلی آبی ها این موضوع باشد، شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدیر پیشین و کنونی باشگاه در بالاترین سطح ممکن به درگیری زنده رسانه ای پرداختند تا مرزهای درگیری رسانه ای جابجا شود.

در حالی که بازار سند رو کردن و شاهد دریافت در این درگیری کاملاً داغ بود، پخش یک فایل صوتی مربوط به گذشته از طریق گوشی تلفن همراه مرزهای درگیری های رسانه ای در فوتبال ایران را جابجا کرد. این اتفاق به قدری عجیب بود که به جز بینندگان تلویزیونی، حتی مجری برنامه هم مبهوت شده بود و رفتار وی نشان داد در عملی اجرا شده قرار گرفته است.

استقلالی ها که سالهاست نتایج و جام های متوالی را می بازند، دیشب اخلاق را هم باختند و این رفتار تا مدتها سوژه ای بر علیه شان است. حالا دیگر در این باشگاه اخلاق و اعتماد جایگاهی ندارد و مسلماً مدیران حتی از صحبت کردن با یکدیگر هم واهمه دارند چون می دانند هر آن ممکن است سندی بر علیه خود بسازند که به موقع از آن استفاده شود.

باشگاه استقلال که سابقه ای طولانی و 75 ساله در فوتبال ایران دارد و یکی از معدود باشگاه هایی است که آن را صاحب مکتب اخلاقی در فوتبال می دانند و از اولین سالهای فعالیت آن اخلاق مداری در کنار نتیجه گرایی توسط افرادی مثل مرحوم علی دانایی فرد، رایکوف، منصور پورحیدری و دیگران جز اولویت ها قرار داشت، حالا در سطح چندان بالایی از نظر اخلاقی قرار ندارد و این عجیب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 831

به "استقلالی ها دیگربه هم اعتماد نمی کنند، آفتی که به جان مدیران افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها دیگربه هم اعتماد نمی کنند، آفتی که به جان مدیران افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید