استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، قطعا خوب بازی می کنیم

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، وحید بیاتلو در نشست خبری آنلاین قبل از بازی استقلال تهران و ماشین سازی گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است و می دانم کار خیلی سختی در بازی فردا داریم.

استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، قطعا خوب بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره عدم حضور تماشاگران استقلال تهران اضافه نمود: فوتبال همواره با تماشاگران بهتر است. حضور آنها می توانست انگیزه بازیکنان جوان ماشین سازی را افزایش دهد. متاسفانه آنها به خاطر شیوع بیماری کرونا حضور ندارند.

وی درباره اعتراضات انجام شده بابت داوری ها یادآور شد: شاید یکسری مسائل داوری که به وجود آمده است با توجه به انتظار از مربیان جوان باعث بروز حواشی می گردد. نسل مربیان عوض شده و باید جوابگوی نتایج باشیم. فکر می کنم فشار زیادی به مربی وارد می گردد که سبب می گردد از شرایط عادی خارج گردد. باید فرصت کافی داده گردد.

بیاتلو درباره ملاقات با استقلال تهران تاکید نمود: استقلال از لحاظ فردی تیم کاملی است و در هر پست، دو بازیکن با کیفیت دارد. فکر می کنم استقلال وارد حاشیه شده است اما آینده این تیم را با وجود آقای فکری و اعضای این تیم خیلی خوب می بینم. بازی سختی داریم اما شک نکنید ملاقات خیلی خوبی را انجام خواهیم داد.

سرمربی ماشین سازی اعلام نمود: امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را از هر دو تیم ببینیم. فردا نتیجه را به طرفداران آذربایجانی خودمان تقدیم می کنیم. ماشین سازی و استقلال تیم های قدیمی و پرهوادار فوتبال ایران هستند. باید بگویم تک تک اعضای تیم به حضور در اینجا افتخار می کنیم. ما به خاطر پیراهن سبز که نماد تیم مان است می جنگیم و نتیجه می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 849

به "استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، قطعا خوب بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال وارد حاشیه شد اما آینده خوبی دارد، قطعا خوب بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید