اعلام افتتاح گذر گردشگری آب و آتش در پایتخت

به گزارش تور کانادا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، افتتاح گذر گردشگری آب و آتش در پایتخت انجام شد.

اعلام افتتاح گذر گردشگری آب و آتش در پایتخت

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

داستان چیست؟

حسن خلیل آبادی، رئیس کمیته جهانگردی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدم با تمام سختی ها و موانعی که سر راه حوزه جهانگردی وجود دارد، باید روی پای خود بایستیم و جهانگردی در کشور خصوصا در کلانشهر تهران باید حرف اول را بزند، چرا که این کشور سرشار از تاریخ، فرهنگ و تمدن است و پتانسیل آن را دارد که تمام حوزه های جهانگردی را در آن فعال کنیم و توسعه دهیم.

احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز تهران را حائز ظرفیت های بسیار برای تبدیل شدن به مقصد جهانگردی دانست و اضافه نمود: اراضی عباس آباد و سایر مراکز تفریحی و جهانگردی تهران به همراه موزه ها و... می تواند مقصدی ایده آل برای جهانگردان داخلی و خارجی باشد و مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر نهادهای مرتبط باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین ابراهیم پورفرج، رئیس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به ظرفیت جهانگردی عباس آباد تهران یادآور شد: وجود چنین مناطق جهانگردی علاوه بر اینکه می تواند محیطی برای جهانگردی شهروندان تهرانی و جهانگردان ایرانی باشد، می تواند منطقه ای جذاب برای جهانگرد های خارجی باشد و کاری کند تا این جهانگردان تهران را تنها محلی برای گذر ندانسته و چند روزی را در پایتخت بمانند. پل طبیعت از جمله جاذبه هایی است که جهانگرد خارجی کنجکاو خواهد بود تا آن را از نزدیک ببیند.

سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد نیز افتتاح گذر جهانگردی آب و آتش را یکی از قطعات پازل جهانگردی شهری در کلانشهر تهران دانست که می تواند به توسعه جهانگردی با موضوع صنایع دستی و سوغات یاری کند و در ادامه گفت: وجود بخشهای مختلف فرهنگی، تفریحی، جهانگردی، علمی و... در مجموعه اراضی عباس آباد توانسته تا حد بسیاری ضعف فقدان فضاهای عمومی برای خانواده ها در تهران را پوشش دهد.

گذر آب و آتش به وسعت 3600 متر دارای 40 غرفه است که به منظور ارائه خدمات در حوزه صنایع دستی و صنایع خلاق طراحی شده و از 12 مهرماه فعالیت خود را شروع کرد.

به گفته مسئول هنرمندان گذر جهانگردی آب و آتش، رویکرد این مجموعه بیشتر حمایت از هنرمندان شناخته نشده است که برند نیستند و این فضا فرصتی برای معرفی هنر و توانمندی های آنها خواهد بود. ساعت فعالیت گذر جهانگردی آب و آتش همانند دیگر بخشهای مجموعه عباس آباد در عصرها و شبانگاهی خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 751

به "اعلام افتتاح گذر گردشگری آب و آتش در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام افتتاح گذر گردشگری آب و آتش در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید