میزان نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد

به گزارش تور کانادا، تا به این لحظه شایعه های فراوانی در رابطه با گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد و تقریبا می توان گفت از تمام مشخصات و اطلاعات مربوط به این دو گوشی باخبریم. اما به تازگی گزارشی از پایگاه خبری کره ای ETNews منتشر شده که به شایعه های موجود در رابطه با نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 دامن می زند.

میزان نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد

با توجه به گفته های یک منبع داخلی، گویا نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 3 6.23 اینچی بوده در حالی که نمایشگر درونی آن 7.55 اینچی خواهد بود. به عبارتی دیگر، هیچ تغییر خاصی در مقدار دو نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به نسبت مدل کنونی یعنی گلکسی زد فولد 2 پدید نخواهد آمد و گوشی ها از لحاظ ابعاد و مقدار کاملا با یکدیگر برابر خواهند بود.

گلکسی زد فلیپ 3 اما به نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی مجهز خواهد شد که به نسبت نمونه 1.1 اینچی به کار رفته در گلکسی زد فلیپ 5G پیشرفت خوب و محسوسی به تعداد میرود. نمایشگر درونی که تاشو هم هست 6.7 اینچی خواهد بود. در واقع تغییری که شاهد خواهیم بود مربوط به پنل بیرونی است و نه درونی.

جزئیات دیگر پیرامون این دو گوشی در این خبری که در اختیار داریم منتشر نشده اما کمی بیشتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از این دو گوشی زمان به جای مانده و به همین علت انتظار داریم طی روزها یا هفته های آینده، اطلاعات موثق بیشتری در رابطه با نماینده های بعدی سامسونگ منتشر شود. هرچند خبری که در رابطه به نمایشگر این دو گوشی تاشو بدستمان رسیده به احتمال بسیار زیاد موثق بوده و می توان به صحت آن کاملا اعتماد کرد.

گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا به همراه ساعت های هوشمند سامسونگ در جریان رویداد آنپکد و در ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) رونمایی خواهند شد. از بابت بازار عرضه، قیمت دقیق و چیزهایی از این دست هم که فعلا اطلاعاتی در اختیار نداریم، در همان روز رونمایی به شکل کاملا رسمی باخبر خواهیم شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1251

به "میزان نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید