بازار و پردیس سینمایی چارسو کجاست؟

به گزارش تور کانادا، بازار چارسو کجاست؟ در قسمت چهارم از سری مقاله های کجاست قصد داریم به این مرکز خرید محصولات دیجیتالی سری بزنیم و با امکانات و راه دسترسی به آن آشنا شویم.

بازار و پردیس سینمایی چارسو کجاست؟

مجموعه چارسو نام یک مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی است که شامل مرکز خرید، فودکورت و پردیس سینمایی چارسو می گردد. این مجموعه درست رو به روی پاساژ معروف علاءالدین واقع شده است و محل مناسب، معماری و امکانات مدرنی که دارد باعث شده تا مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد.

حتی در میان مردم این بازار از بازار موبایل ایران محبوب تر است و دلیلی که مردم از آن یاد می نمایند، ساخته شدن این بازار در خیابان جمهوری و نزدیک تر بودن به بازارهای این خیابان و بعلاوه معماری و فضای مدرن تر آن است.

آدرس

این مجموعه در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ واقع شده است.

دسترسی

برای رسیدن به مجموعه چارسو می توانید از مترو بهره ببرید. برترین ایستگاه مترو برای دسترسی به این مجموعه، ایستگاه سعدی در خط یک مترو تهران است. بعد از رسیدن به این ایستگا و خروج از ایستگاه می توانید با اتوبوس هایی که از میدان بهارستان به میدان جمهوری تردد می نمایند، بهره ببرید و در ایستگاه پل حافظ از اتوبوس پیاده شوید و به مجتمع چارسو بروید. بعلاوه اگر استفاده از خط 4 مترو برای شما راحت تر است می توانید در ایستگاه تئاتر شهر (که از نظر مسافت به چارسو نزدیک تر است) از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه با حدود ده دقیقه پیاده روی به خیابان جمهوری بروید و با اتوبوس یا تاکسی یا ده دقیقه دیگر پیاده روی به مجتمع چارسو برسید.

بخش بازار این مجموعه شامل نمایندگی شرکت های بزرگی مثل ال جی و سامسونگ و فروشگاه های فروش محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی است. بخش فودکورت هم با حضور برندهای نام آشنای فست فود و رستوران ها با غذاهایی با کیفیت و قیمت مناسب آماده پذیرایی از شما است.

پردیس سینمایی چارسو واقع در طبقه هفتم مجموعه، دارای پنج سالن سینما با تکنولوژی صدا و تصویر به روز است و محیطی خارجی آن هم با فرش قرمز و معماری زیبا شما را به یاد فرش قرمز جشنواره های سینمایی می اندازد. بعلاوه اکران خصوصی و عمومی برخی از فیلم ها به همراه مصاحبه و نشست عوامل فیلم هم اخیرا در این مجموعه برگزار می گردد. برای خرید آنلاین بلیط های این پردیس می توانید به سایت (cinemacharsou.com) مراجعه کنید .

درمجموع مجموعه بازار و پردیس سینمایی چارسو با امکانات و معماری مدرن محلی مناسب برای خرید و گذراندن اوقات فراغت شما است. اگر از حضور در این محل تجربه ای دارید آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید .

منبع: کجارو
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1492

به "بازار و پردیس سینمایی چارسو کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار و پردیس سینمایی چارسو کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید