اینترمیامی واسطه بازگشت مسی به نوکمپ!

به گزارش تور کانادا، لیونل مسی درحالی بارسلونا را ترک کرد که همه چیز توافق شده بود و او آماده امضای قرارداد بود اما باشگاه به این ستاره اعلام نمود امکان تمدید قرارداد وجود ندارد.

اینترمیامی واسطه بازگشت مسی به نوکمپ!

سپس، مسی دو سال سخت در پاری سن ژرمن داشت، جایی که او هرگز نتوانست به طور کامل خودش را با تیم و شرایط وفق بدهد.

پس از اتمام قراردادش در پاریس، تماس هایی برای آنالیز احتمال بازگشت او به بارسا وجود داشت، اما مسائل فرپلی مالی باشگاه مانع از آن شد و لئو تصمیم گرفت پروژه نوی را در اینتر میامی شروع کند.

همانطور که خوان لاپورتا بیان نموده، بارسا تصمیم دارد یک ادای احترام به سبک خودش ترتیب دهد تا برای هوادارانی که نزدیک به دو دهه از حضور این ستاره آرژانتینی در بارسلون لذت بردند، شاهد بازی خداحافظی او با بارسا باشند.

از این نظر، باشگاه اسپانیایی همکاری لازم از سوی اینتر میامی برای انجام این کار را در اختیار خواهد داشت.

در واقع این خود خورخه ماس، یکی از مالکان باشگاه ایتترمیامی بوده که درهای همکاری با بارسا را باز نموده تا مسی بتواند به داستانش در این باشگاه برای همواره سرانجام بدهد.

ماس در این خصوص گفت:نمی دانم نوعی بازی محبت آمیز خواهد بود یا خداحافظی. آن ها جام گامپر را دارند، اما اتفاقی خواهد افتاد، امیدوارم این زمانی باشد که نوکمپ نو افتتاح می گردد و ما می خواهیم لئو مسی با بارسا خداحافظی کند.

ماس بعلاوه درمورد شایعه حضور قرضی مسی در بارسلونا را رد کرد:نه، این اتفاق نخواهد افتاد، اما البته او در آنجا مستحق ادای احترام است. تمام تلاشم را برای تسهیل و یاری به انجام آن انجام خواهم داد زیرا مسی شایسته آن است.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1787

به "اینترمیامی واسطه بازگشت مسی به نوکمپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترمیامی واسطه بازگشت مسی به نوکمپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید