بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتسال بازمی شود؟

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران در جریان مسابقات جام جهانی 2021 و پیش از بازی با قزاقستان با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی وقت تیم ملی دچار درگیری و اختلاف شد. این موضوع منجر به کنار گذاشتن سنگ سفیدی از فهرست بازی با قزاقستان شد.

بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتسال بازمی شود؟

بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی، ناظم الشریعه و سنگ سفیدی مصاحبه هایی انجام دادند که منجر به بیشتر شدن اختلافات شد.

در نهایت زمانی که تیم ملی ایران برای انجام بازی محبت آمیز با ایتالیا راهی این کشور شد، سنگ سفیدی 32 ساله به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

با کنار رفتن ناظم الشریعه از راهنمایی تیم ملی فوتسال و انتخاب وحید شمسایی به عنوان جانشین او هنوز تعیین نیست که چه سرنوشتی در انتظار فهرست تیم ملی و سنگ سفیدی است. سنگ سفیدی در چند باشگاه از جمله تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان زیر نظر شمسایی کار نموده است.

البته شمسایی بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی در مصاحبه ای از سنگ سفیدی حمایت نموده و گفته بود: نمی دانم آنجا چه اتفاقی افتاده است و دوست ندارم وارد این مقوله شوم اما اگر بحث انضباطی است، اتفاقات دیگری هم افتاد که چشم پوشی شد. نمی دانم چرا اینجا (برای سنگ سفیدی) چشم پوشی نشد.

تیم ملی فوتسال فروردین ماه 1401 در مرحله مقدماتی انتخابی قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان به میدان می رود و در صورت صعود به مرحله نهایی، شهریورماه در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کویت به مصاف حریفانش می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1482

به "بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتسال بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتسال بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید