تور اروپا: قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پی اس جی ، رئال مادرید، اینتر ، لیورپول، اتلتیکومادرید ، منچستریونایتد

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا، امروز رقبای خود شناختند.

تور اروپا: قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پی اس جی ، رئال مادرید، اینتر ، لیورپول، اتلتیکومادرید ، منچستریونایتد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به ایستگاه آخر رسید و 16 تیم برتر مسابقات برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی، تعیین می شوند. مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز ساعت 14:30 به وقت تهران در نیون سوئیس قرعه کشی شد. تیم هایی که در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند به هم برخورد نمی نمایند و تیم های هم وطن نیز با یکدیگر روبرو نمی شوند. تیم هایی که در مرحله گروهی دوم شدند، در بازی رفت میزبان خواهند بود و تیم های اول مرحله گروهی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی از حریف خود میزبانی می نمایند. علاوه بر این ها قانون گل زده در خانه حریف از این فصل دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اجرا نمی گردد و در صورت رقم خوردن نتیجه یک مساوی در یک بازی، آن مسابقه به وقت های اضافه و سپس به ضربات پنالتی خواهد رفت.

در شرایطی که صعود خیلی از تیم ها قبل از هفته ششم مسابقات قطعی شده بود، در روز نهایی، تیم هایی چون اتلتیکو مادرید، بنفیکا، ویارئال، لیل و سالزبورگ جواز حضور در بین 16 تیم برتر را به دست آوردند تا پازل مرحله بعدی مسابقات تکمیل گردد. در این مرحله، انگلیس با 4 تیم، بیشترین نماینده را دارد و اسپانیا با 3 نماینده در رده دوم واقع شده است. ایتالیا، فرانسه و پرتغال دو تیم دارند و آلمان، هلند و اتریش هم تنها با یک نماینده در این مرحله حاضر هستند.

در بین 16 تیم پایانی این دوره، 9 قهرمان سابق حضور دارند. بایرن مونیخ، چلسی، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچستریونایتد، رئال مادرید، بنفیکا و آژاکس سابقه قهرمانی در چمپیونز لیگ را دارند و تیم های مدعی منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز می خواهند بین این نام ها قرار بگیرند. دور رفت یک هشتم نهایی در تاریخ های 15 و 16 و بعلاوه 22 و 23 فوریه سال بعدی میلادی و دور برگشت مسابقات 8 و 9 و بعلاوه 15 و 16 مارس 2022، انجام خواهد شد. گازپروم آرنای شهر سن پترزبورگ روسیه، میزبان فینال لیگ قهرمانان 22-2021 خواهد بود. این مسابقه در تاریخ 28 می 2022 (7 خرداد 1401) برگزار خواهد شد و چند روز پیش هم از توپ اختصاصی آن رونمایی شد.

منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس 8 تیمی هستند که به عنوان تیم اول راهی این مرحله از رقابت ها شده اند و پاریس سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینترمیلان، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز تیم های دوم صعود نماینده محسوب می شوند. طبق قوانین، تیم هایی که از یک کشور هستند، در این دور با هم روبرو نمی شوند و تیم هایی که در دور گروهی با یکدیگر همگروه بوده اند نیز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم نخواهند رفت.

قرعه کشی نهایی:

سالزبورگ - بایرن مونیخ

اسپورتینگ لیسبون- منچسترسیتی

بنفیکا - آژاکس

چلسی - لیل

اتلتیکومادرید - منچستریونایتد

ویارئال - یوونتوس

اینتر - لیورپول

پاری سن ژرمن - رئال مادرید

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1480

به "تور اروپا: قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پی اس جی ، رئال مادرید، اینتر ، لیورپول، اتلتیکومادرید ، منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پی اس جی ، رئال مادرید، اینتر ، لیورپول، اتلتیکومادرید ، منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید