برگزاری جشنواره کتآب بان با هدف حفظ منابع آبی

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس پیرامون این رویداد گفت: جشنواره کتابخوانی کتآب بان در راستای توسعه بانک پذیری بچه ها و نوجوانان و افزایش اعضای باشگاه کودک و نوجوان استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب خوانی و حفاظت از منابع آب با همکاری اداره کل کتابخانه های استان فارس و بانک کشاورزی در فارس برگزار می شود.

برگزاری جشنواره کتآب بان با هدف حفظ منابع آبی

روح الله منوچهری، اضافه نمود: این جشنواره در بازه زمانی اول اسفندماه 99 تا خاتمه فرودین ماه 1400 برگزار می شود و جامعه هدف آن بچه ها و نوجوانان کمتر از 15 سال به ویژه اعضای کتابخانه های عمومی و اعضای باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی است.

وی ادامه داد: افتتاح حساب کودک و نوجوان نزد یکی از شعب بانک کشاورزی استان، عضویت در باشگاه مشتریان کودک و نوجوان بانک کشاورزی از طریق سایت kids.bki.ir از شرایط شرکت در این مسابقه است.

منوچهری گفت: علاقه مندان می توانند با تهیه یک ویدئو 60 ثانیه ای از معرفی کتاب با موضوع محافظت از منابع آب و ارسال آثار به نشانی آدرس صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک کشاورزی @Club.bki در این رویداد حضور یابند.

وی اضافه نمود: جوایز این جشنواره شامل 10 دستگاه تبلت، 15 جایزه 5 میلیون ریالی، 30 جایزه 2 میلیون ریالی و 45 جایزه یک میلیون ریالی است که به برترین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعلق خواهد گرفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1047

به "برگزاری جشنواره کتآب بان با هدف حفظ منابع آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره کتآب بان با هدف حفظ منابع آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید