سفر به بهترین شهرهای کشور چین

به گزارش تور کانادا، شهرهای شیان (Xian)، چنگدو (Chengdu) و گویلین (Guilin) از بهترین شهرهای کشور چین برای بازدید هستند. گویلین چشم‌اندازهای زیبا و کم‌نظیری دارد، شهر شیان یک شهر تاریخی بوده و چنگدو زادگاه پانداهای بزرگ است.

سفر به بهترین شهرهای کشور چین

راهنمای سفر به شهر گویلین (Guilin)

شهر گویلین در شمال شرقی منطقه خودمختار گوانگشی جوانگ (Guangxi Zhuang) و در جنوب کشور چین قرار دارد. این شهر در مقایسه با شهرهای بزرگی همچون پکن، شانگهای و هانگزو شهری نسبتا متراکم از نظر تراکم آثار گردشگری شناخته می‌گردد. در واقع چشم انداز خیره کننده این شهر سحر و جادویی می‌باشد که این شهر از خود ارائه می‌دهد. مناظر تپه‌هایی با اشکال عجیب یا کارست (karsts) پوشش گیاهی سبز از درختانی همچون بامبو و کاج، آب‌های شفاف و غارهای شگفت‌انگیز، این شهر را به محلی جذاب و دیدنی تبدیل کرده. گویلین با قدمتی بیش از دو هزار سال یک شهر مهم فرهنگی به شمار می‌رود و از دوره سلسله سونگ شمالی به عنوان مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گوانگشی شناخته شده می‌باشد.

راهنمای سفر به شهر شیان (Xian)

شهر شیان در بخش مرکزی شمال غرب چین قرار دارد. این شهر در دوره باستان با نام چانگ ان (Chang’an) به معنای شهر جاودانه خوانده می‌شود و به عنوان یکی از زادگاه‌های تمدن چین در حوضه رودخانه زرد شناخته شده است. این شهر با داشتن پایانه جاده ابریشم و سایت ارتش سفالین (Terracotta Warriors) سلسله چین (Qin) در سراسر جهان از شهرت خاصی برخوردار بوده و با بیش از سه هزار سال قدمت تاریخی و بیش از هزار و صد سال عنوان پایتختی سلسله‌های باستانی چین، از میراث تاریخی شگفت‌انگیزی برخوردار می‌باشد. معمولا گردشگران از دیدن تعداد زیاد سایت های تاریخی و آثار فرهنگی این شهر شگفت زده می شوند.

راهنمای سفر به شهر چنگدو (Chengdu)

چنگدو مرکز استان سیچوآن (Sichuan) در جنوب غربی کشور چین و زادگاه پانداهای بزرگ به شمار می‌رود. . این شهر در غرب حوزه رودخانه سیچوآن بیش از یازده میلیون نفر جمعیت دارد. استان سیچوآن به جهت استفاده از پروژه آبیاری دوجیانگ یان (Dujiangyan) که در سال 256 پیش از میلاد ایجاد شده و به عنوان ایالتی بهشتی شهرت پیدا کرده است. لازم به ذکر است که در ادبیات چین، از این استان به عنوان تیان فو ژی گوا (Tian Fu Zhi Guo)، به معنای محلی غنی از منابع طبیعی یاد شده است. چنگدو به عنوان مرکز استان، با داشتن خاکی حاصل خیز، یک شهر مهم تولید کننده مولد غذایی به شمار می‌رود. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه به شما توصیه می‎کنیم با تور چین ارزان همراه شوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 231

به "سفر به بهترین شهرهای کشور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به بهترین شهرهای کشور چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بهترین شهرهای کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید